Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ


ОФІЦІЙНО 

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році 

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ

Тетяна ПАШНИК, Галина КОЗЯР. Українська мова і бібліографія· ( Інтегрований урок у 6 класі) 

ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО

Ірина КЛИМЕЦЬ, Роман МЕЛЬНИК, Андрій миляник. Інтернет-тестування з української мови та літератури (Спроба перша) 

НАШ КОНКУРС: ІННОВАЦІЙНИЙ УРОК

Наталя Іщук. Візуальна поезія в сучасному літературному процесі (Урок у 9 класі) 

НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ


Яніна СМІЛІЧЕНКО. Формування вмінь аудіювати тексти в учнів шкіл з російською мовою навчання 

МОВОЗНАВСТВО

Лариса МАСЕНКО. Суржик у сучасній художній літературі 

Галина ЯНКОВСЬКА. Якою може бути мова, або Змістове наповнення її означників

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА

Раїса МОВЧАН. Валер'ян Підмогильний (1901-1937) 

Павло МИХЕД. Про «нашого» і «їхнього» Гоголя

 БІБЛІОТЕЧКА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Віра СУЛИМА «Жила я просто, ЯСНО, тихо » (До ювілею Ірини Жиленко) 

Роздуми над книжкою

Петро ІВАНИШИН. Проза генія, або Роман опору Ліни Костенко 

РЕЦЕНЗІЇ

Олена БОНДАРЕВА Українська компаративістика: проблемне поле, процеси і механізми розвитку 

Ірина ФАРІОН. Навчаючи, не лише вчимося, а й зростаємо духом 

НОВОЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

Людмила ТАРНАШИНСЬКА. Орися Трохимівна (Оповідання)

Антологія oдногo вірша

Марія КАРАПКА. «Таки ж то гріх» 

З ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ Олександра Шеремета