Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
ЗМІСТ


Початкова освіта за рубежем

Локшина О. Зміст початкової освіти у країнах Європейського Союзу: спільні координати розвитку

Методика навчання

Пономарьова К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів

Мацько 3.
Орієнтовні завдання для перевірки мовних знань, умінь та навичок (Українська мова, 2—4 клас)

Бондаренко Е., Гулевата Г., Данилюк Н., Карпович Л., Сірацька О. Уроки каліграфії та розвитку зв'язного мовлення, 3 клас

Швець Д., Соболь В., Тїотюнник Г.
Конспекти занять до підручника

А.І.Мовчун, Л.І.Харсіка "Зарубіжна література" (2 клас)

Кульганик Г. Корисні та шкідливі мікроби. Запобігання інфекційним хворобам (Творчий інтегрований урок з "Основ здоров'я", 3 клас)

Любарська Л., Вовк Л. Оцінка художньо-творчих робіт учнів з образотворчого мистецтва

Руденко І. Формування базових компетентиостей молодших школярів засобами образотворчого мистецтва (У контексті інтегрованої програми "Мистецтво")

Тименко В. Методика розробки електронних посібників з трудового навчання: технічної і художньої праці

Творча лабораторія вчителя

Клименко Т., Черниш С. Авторська програма спеціального курсу "Казки південних словян" для 3 класу

Заторжинська В. Рідний край (4 клас)

Конкурс "Край, де я живу"
Освіта вчителя

Казачінер О.
Педрада "Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи подолання"

З історії педагогіки

Скоробогатова М. Особливості підготовки вчителів початкової школи України у післявоєнний період

Дитячі об'єднання України

СмольськаЛ. Формування життєвих компетенцій

Нам пишуть

 
Першина Т. Козацькі забави. (До Дня збройних сил України)

Нові українські казки

Прудник С. Дівчинка Кривенька Качечка

Покажчик статей, надрукованих у журналі за 2009 рік