Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
ЗМІСТ


Теорія і практика виховання особистості

Бех І. Виховний процес з глибинним психозануренням (Поради вчителю)

 
Методика навчання

Мацько 3. Орієнтовні завдання для перевірки мовних знань, умінь та навичок (Українська мова, 2—4 класи)

Бондаренко Е., Гулевата Г., Даиилюк Н., Карпович Л., Сірацька О. Уроки каліграфії та розвитку зв'язного мовлення, 3 клас

Тарасова В. Навчання - це цікаво... Читання. Урок-казка (2 клас)

Урок-подорож з математики (3 клас)

Чередник О.
Виховна година "Культура спілкування"

Контрольні роботи

Щербакова Л. Контрольні роботи з навчального предмета "Я і Україна" (природознавча складова) за 1 семестр для 2—4 класів

Підсумкові контрольні роботи з окремих предметів за І семестр
 

Всеукраїнський експеримент у дії

Митник О. Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя: реалії і перспективи

Швець С. Урок логіки у 3 класі

Буряк Г.
Урок математики з елементами логіки (2 клас)

 
Творча лабораторія вчителя

Клименко Т., Колісник О. Авторська програма спеціального курсу "Казки східних слов'ян" для 2 класу

Клименко Т., Черниш С. Авторська програма спеціального курсу "Казки південних слов'ян" для 3 класу

Заторжинська В. Проведення ранкових зустрічей з учнями у початкових класах
 
Конкурс "Край, де я живу"
 
Слово художній самодіяльності

Зоріна Л. Рукавичка (Казка)

Нам пишуть

Леонова Н. Урок-змагання знавців української мови

Зворотний зв'язок

Гузан І., ФиликН., Кухарчук Л.
Вершини педагогічної творчості
 
Нові українські казки

Святовець В. Правдива казка

Юридичні консультації