Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМ

Літературний компонент Держстандарту: компаративна лінія

БОНДАР Катерина. Компаративістика потрібна сучасній школі 

ГЕТЬМАНЕНКО Ірина. Ефективність порівняльної методики на уроках світової літератури 

ФОРСЮК Валентина.
Компаративна методика уроків для учнів різновікового складу 

РОМАШКО Світлана. Готика у стильовій системі «Арабесок» М. Гоголя 

Літературний компонент Держстандарту: емоційно-ціннісна лінія

ХРАБРОВА Валерія.
Формуємо образну картину світу школярів 

ЯЛТАНЕЦЬ Тетяна. Завдання, які не залишають байдужими 

ЛУК'ЯНЧУК Лідія. «Усі ми різні, всі ми рівні» 

Література рідного краю

ПАРАМОНОВА Людмила. Творці поезії - поруч з нами 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

Представляємо учасників III, заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011»

БОНДАРЕНКО Маргарита Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках світової літератури 

«Віра в героїзм створює героїв». Урок за темою «Пісня про Роланда». Роланд - головний герой епосу» 

У світі, де панує рідна мова, і шлях лежить від вежі Вавилону. Сценарій позакласного заходу

СКРИПНИК Тамара. Виразне читання англомовної поезії як засіб усвідомлення її естетичної цінності 

МАШКАРА Світлана. «Співати по-новому про любов я прагну» Сонети Данте, Петрарки і Шекспіра 

КАШУБА Євдокія. Піддати любов випробуванню 

ТИМЧЕНКО Светлана. Ассоциативный подтекст романа М. Булгакова «Мастер и Маргарита». Компаративно-культурологический анализ 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД - ЗАВТРА НА УРОК

5 клас

СЛЄПЧЕНКО Валентина, ДОВГАНЬ Галина. Чи в усьому літературний герой вартий наслідування? Бінарний урок: світова література - етика

6 клас

КОВАЛЕНКО Валентина. Цінувати те, що є в людині, чи те, що є у людини? 

11 клас

СУТУЛА Ольга, ТРИГУБ Ірина. Орієнтовне планування уроків світової літератури 

РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ


СТОЯНОВА Лариса. Обучать общению, общаясь. Формирование коммуникативной компетенции учащихся 

НАУКА - ШКОЛІ

КОЛТУХОВА Ирина.
Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой 

ТЯГУНОВА Марта. Алогизм в расстановке знаков препинания в предложениях с прямой речью 

Русистика: синтетическая наука или форма идеологии? XII Международный Форум русистов