Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ

Ообистісно зорієнтоване навчання

Сніжана БАЙДУСЬ. Словосполучення як одиниця синтаксису (Урок в 11 класі) 

Тетяна МУЗИЧЕНКОМЕЛЬНИК. Способи творення прислівників (Урок у 7 класі) 

ГОТУЄМОСЯ до ЗНО


Юлія СЕРГІЄНКО. Назустріч тестуванню 

Оксана РЄКА.
У пошуках скарбів на острові літератури 

ДИДАКТИЧНА СКАРБНИЧКА

Євген РОМАНЮК.
Завдання з культури мовлення: слововживання

ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПАРАЛЕЛІ


Лідія РЕШОДЬКО. Експресія думки, образу, деталі в «Зачарованій Десні» О.Довженка та на картинах М. Приймаченко (11 клас) 

ГУРТКОВА РОБОТА


Тамара КУСАКІНА.
Два заняття з основ журналістики 

ОБГОВОРЮЄМО, ОСМИСЛЮЄМО, ПРОПОНУЄМО...

Петро ІВАНИШИН. Мистецтво розуміння 

МОВОЗНАВСТВО

МОВА ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

Світлана ШАБАТ-САВКА.
Незакінчене висловлення як синтаксичний засіб реалізації комунікативних інтенцій (За романом «Тигролови» Івана Багряного) 

Ніна КЛИМЕНКО. Слово про вчителя

СТУДІЇ МАГІСТРАНТІВ

Олена МОСТЕПАН.
Топонімний простір середньонаддніпрянської говірки (На матеріалі села Тростинська Новоселиця) 

Олександра БОРЕЙЧУК. Варіативність подієвого і щоденного вітання 

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА

Галина АЛЕКСАНДРОВА.
«Літературні ряди»: змінність і рухомість 

Олена ПОЛІЩУК.
Естетичний вимір «настроєвої» прози Євгена Гуцала 1960-х років 

Ганна ВІВАТ. Семантика числообразів у художньому просторі Миколи Руденка 

БІБЛІОТЕЧКА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Сергій РОМАНОВ.
Юрій Косач: життя і творчість на тлі епохи 

Юрій КОСАЧ. Кінець отамана Козиря

РОЗДУМИ НАД КНИЖКОЮ

Богдан ПАСТУХ. Непокора мислення 

Катерина РИБАЛКО. Чому - не ти? 

Антологія одного вірша

Тетяна ЧУМАК. Мова народу

Семен ТУПАЙЛО. Моїй Мавці 

Варвара ГРИНЬКО.
Колядка

Книжки, подаровані редакції 

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Івана-Бринюка