Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

Життя і поля видатних методистів
 
Бондаренко Л. "У серці її усмішка цвіла". Сценарій вечора, присвячений вшануванню пам'яті професора Н.Й. Волошиної

КОНКУРС "Краса і сила мпстеитва слова"

Небеленчук І. ЕМОЦІЙНИЙ діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "INTERMEZZO" 

Попович Н. Леся Українка. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси. Вірші "CONTRA SPEM SPERO!", "І все-таки до тебе думка лине...", "І ти колись боролась, мов Ізраїль..."

Фахові проблеми

Беценко Т. Філологічний аналіз художнього тексту (на прикладі поезії В.Стуса "На колимськім морозі калина")

Шуляр В. Сучасний урок літератури і проблеми художньої рецепції свідомості/пам'яті в методиці середньої школи

Сучасний УРОК літератури: методика і досвід


Ситченко А. Система уроків за повістю Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент). 6 клас 

Якобчук І.
"Хто сказав, що жити з головою і серцем легко?" Урок за повістю А. Дімарова "Блакитна дитина" 

Позакласне читання


Трусова В. Вивчаємо казку Василя Симоненка "Подорож у країну Навпаки". 5 клас 

Літературознавство і школа

Голобородько Я. Сергій Жадан: критична маса естетичних альтернатив 

Багрій-Миськов М. Сюрреалістичні елементи в сюжетно-композиційній структурі творів Ігоря Костецького

Дебют

Гордієнко О. Феномен творчості у рубаях Дмитра Павличка

Готуємо майбутнього вчителя


Романишина Н. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі 

Українська мова в школі: пошуки, знахідки


Стефурак Р., Іванишин Н., Бабій І. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології в загальноосвітній школі