Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
Фахові проблеми

Ситченко А. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури 

Мартиненко В. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір 

Готуємо майбутнього вчителя-словесника

Романишина Н. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за «Книгою веселих порад») 

Літературознавство і школа


Малецька А. Молитва в поезії Василя Стуса 

До дня народження Олександра Довженка

Гриневич В. «Я народився і жив для добра і любові» (Матеріали до вивчення «Щоденника» О. П. Довженка) 

Сидоренко Т., Хомич В. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка 

Сучасний урок літератури: методика і досвід

Корнух Г. «Отакі на світі письменники, отакі українці!» Світ І. П. Котляревського 

Конкурс «Краса і сила мистецтва слова»

Рябовол Н. Перлини давньоруської культури 

До конспекту вчителя

Набок М. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах 

Овдійчук Л. Леся Українка як науковець 

Профільне навчання


Яценко Т. Неоромантизм як стильова течія модернізму.

Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»

Факультатив

Логвіненко Н. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників