Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Василь ШУЛЯР. Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання 

Іван ЮЩУК. Труднощі у визначенні членів речення

НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ

Тетяна БЕЦЕНКО. Філологічний аналіз думи «Маруся Богуславка»

МАЙСТЕР-КЛАС

Ірина ПАВЛІВ. Вивчення давньої літератури у 9 класі (Драматургія. Трагікокомедія «Владимир» Феофана Прокоповича як перша спроба звернення української шкільної драми до національної історії; Вертеп як вид лялькового театрального дійства)

МОВОЗНАВСТВО

Олена АНДРІЯШ.
Ідіостиль Анатолія Мойсієнка (Мовний аспект)

Любомир БЕЛЕЙ, Українські імена перед викликами XXI ст.
 
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА


Станіслав РОСОВЕЦЬКИЙ. Український фольклор: поняття, сутність, особливості

Анна АМБІЦЬКА. Архетипи в художньому світі Івана Нечуя-Левицького

МУЗЕЇ УКРАЇНИ

Антоніна МОВЧУН. «Кожна річ має в собі частинку мого Я...» (Музей Бориса Грінченка в Києві)

РЕЦЕНЗІЇ

Микола ІЛЬНЙЦЬКИЙ. Похвальне слово текстології.

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Галини Назаренко