Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська мова і література в школі / 2011 рік / Зміст тут (02.2011р.)
ЗМІСТ
МЕТОДИКА МОВИ
Н. Голуб. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя)
Л. Мамчур. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених
Н. Подлевська. Культура спілкування в мережі Інтернет
С. Цінько, О. Ковальова. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Ю. Бондаренко. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської «Valse melancholique»)
І. Тригуб. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором.
Т. Яценко. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві. Шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Н. Комаренко. Неймовірні пригоди Хороброго Речення в Країні Мовландії (урок - казкова подорож)
С. Зражевська. Спрощення в групах приголосних (урок української мови у 5-му класі)
Н. Черних. Лист. Адреса (урок розвитку мовлення)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
М. Василенко. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови
О. Копусь. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції
НАУКА - ШКОЛІ
В. Волинський, О. Красовський, О. Чорноус, Т. Якушина Конструювання і змістове наповнення електронних підручників
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Л. Піскорська, Л. Гуріна, Т. Любчич. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів (5-8, 10 класи)
ПОРТРЕТНА ГАЛЕРЕЯ
Вітаємо з ювілеєм!
Т. Гнаткович. Сяйво доброти й людяності
Л. Мацько, О. Семеног. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії Іванівни Пентилюк)
Н. Голуб. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя)
Л. Мамчур. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених
Н. Подлевська. Культура спілкування в мережі Інтернет
С. Цінько, О. Ковальова. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Ю. Бондаренко. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської «Valse melancholique»)
І. Тригуб. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором.
Т. Яценко. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві. Шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Н. Комаренко. Неймовірні пригоди Хороброго Речення в Країні Мовландії (урок - казкова подорож)
С. Зражевська. Спрощення в групах приголосних (урок української мови у 5-му класі)
Н. Черних. Лист. Адреса (урок розвитку мовлення)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
М. Василенко. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови
О. Копусь. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції
НАУКА - ШКОЛІ
В. Волинський, О. Красовський, О. Чорноус, Т. Якушина Конструювання і змістове наповнення електронних підручників
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Л. Піскорська, Л. Гуріна, Т. Любчич. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів (5-8, 10 класи)
ПОРТРЕТНА ГАЛЕРЕЯ
Вітаємо з ювілеєм!
Т. Гнаткович. Сяйво доброти й людяності
Л. Мацько, О. Семеног. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії Іванівни Пентилюк)