Архів документів / Вчителям-предметникам / Дивослово / 2011 рік / Зміст тут (04.2011р.)
ЗМІСТ
ОФІЦІЙНО
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ
Тетяна ПАШНИК, Галина КОЗЯР. Українська мова і бібліографія· ( Інтегрований урок у 6 класі)
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
Ірина КЛИМЕЦЬ, Роман МЕЛЬНИК, Андрій миляник. Інтернет-тестування з української мови та літератури (Спроба перша)
НАШ КОНКУРС: ІННОВАЦІЙНИЙ УРОК
Наталя Іщук. Візуальна поезія в сучасному літературному процесі (Урок у 9 класі)
НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ
Яніна СМІЛІЧЕНКО. Формування вмінь аудіювати тексти в учнів шкіл з російською мовою навчання
МОВОЗНАВСТВО
Лариса МАСЕНКО. Суржик у сучасній художній літературі
Галина ЯНКОВСЬКА. Якою може бути мова, або Змістове наповнення її означників
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА
Раїса МОВЧАН. Валер'ян Підмогильний (1901-1937)
Павло МИХЕД. Про «нашого» і «їхнього» Гоголя
БІБЛІОТЕЧКА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
Віра СУЛИМА «Жила я просто, ЯСНО, тихо » (До ювілею Ірини Жиленко)
Роздуми над книжкою
Петро ІВАНИШИН. Проза генія, або Роман опору Ліни Костенко
РЕЦЕНЗІЇ
Олена БОНДАРЕВА Українська компаративістика: проблемне поле, процеси і механізми розвитку
Ірина ФАРІОН. Навчаючи, не лише вчимося, а й зростаємо духом
НОВОЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Людмила ТАРНАШИНСЬКА. Орися Трохимівна (Оповідання)
Антологія oдногo вірша
Марія КАРАПКА. «Таки ж то гріх»
З ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ Олександра Шеремета
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ
Тетяна ПАШНИК, Галина КОЗЯР. Українська мова і бібліографія· ( Інтегрований урок у 6 класі)
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
Ірина КЛИМЕЦЬ, Роман МЕЛЬНИК, Андрій миляник. Інтернет-тестування з української мови та літератури (Спроба перша)
НАШ КОНКУРС: ІННОВАЦІЙНИЙ УРОК
Наталя Іщук. Візуальна поезія в сучасному літературному процесі (Урок у 9 класі)
НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ
Яніна СМІЛІЧЕНКО. Формування вмінь аудіювати тексти в учнів шкіл з російською мовою навчання
МОВОЗНАВСТВО
Лариса МАСЕНКО. Суржик у сучасній художній літературі
Галина ЯНКОВСЬКА. Якою може бути мова, або Змістове наповнення її означників
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА
Раїса МОВЧАН. Валер'ян Підмогильний (1901-1937)
Павло МИХЕД. Про «нашого» і «їхнього» Гоголя
БІБЛІОТЕЧКА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
Віра СУЛИМА «Жила я просто, ЯСНО, тихо » (До ювілею Ірини Жиленко)
Роздуми над книжкою
Петро ІВАНИШИН. Проза генія, або Роман опору Ліни Костенко
РЕЦЕНЗІЇ
Олена БОНДАРЕВА Українська компаративістика: проблемне поле, процеси і механізми розвитку
Ірина ФАРІОН. Навчаючи, не лише вчимося, а й зростаємо духом
НОВОЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Людмила ТАРНАШИНСЬКА. Орися Трохимівна (Оповідання)
Антологія oдногo вірша
Марія КАРАПКА. «Таки ж то гріх»
З ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ Олександра Шеремета