Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ


ПРОФІЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Анатолій ФАСОЛЯ, Тарас ФАСОЛЯ. Олександр lрванець - ліричний ... іронічний (Аналіз поетичної  творчості на заняттях спецкурсу) 

НАША ШЕВЧЕНКІАНА

Олександра ЦЕЛА. Аторське самоочікування в поезії Тараса Шевченка 1837-1847 pоків

Алла ТКАЧ. « Український Рембрандт » (Матеріали до вивчення художньої спадщини Тараса Шевченка) 

Людмила ФУРСОВА. Шевченків «Заповіт»

Надія ЗАРІЧНА, Наталія ТАРАСОВА. Дві «Катерини» Тараса Шевченка (Урок у 9 класі) 

МОВОЗНАВСТВО

Леся ГЛИВІНСЬКА. «Слово моє, сила моя, славо ... » (Мовно-поетичний світ Миколи Вінграновського)

 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА

СТИЛІ І НАПРЯМИ


Олег БАГАН. Літературний романтизм: ідеологія, естетика, стиль
 
Ольга БУРКО. Література Українського романтизму (9 клас)

Осібний огляд

Тетяна БОВСУНІВСЬКА. Шевченко і концепція войовничого романтизму  
***
З КОГОРТИ ПОДВИЖНИКІВ-ПРОСВІТЯН (Олеся Ковальчук) 

РЕЦЕНЗІЇ

Наталя АРТИКУЦА. Новітній погляд на подолання девіативності в сучасному українському мовленні

Книжки, подаровані редакції

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Лесі Горлової