Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей

 ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

Літературно-музична композиція. ДАВИДЕНКО ТЕТЯНА. Вклонімось святій Перемозі 

До уваги розробників Державного стандарту літературної освіти.

ШAЛAГІНОВ БОРИС. До проблеми літературного мейнстріму ХХІ століття

Грані педагогіки співробітництва. КАПУСТА ЛЮДМИЛА.

Пам'ятка як алгоритм самостійної роботи учня 

Обладнуємо кабінет. ПАРАМОНОВА ЛЮДМИЛА.

Літературна карта зарубіжжя 

Резонанс. БУЛАВА ЗІНАЇДА. Творчі роботи учнів про "живі речі" 

Технологія "Ситуація успіху"
і урок літератури.

КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА. Дбаючи про емоційну складову навчання 

Хроніка. Вивчення творчості Михайла Булгакова: проблеми та роздуми 

Офіційно. Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010 - 2011 навчальному році 

Офіційно.
Концепція літературної освіти 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

КАПУСТА ЛЮДМИЛА. Пам'ятки для учнів (Для практичної роботи)

КЛИМЕНКО ЖАННА. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення лерекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої середньої школи" (продовження, лекція 11) 

МЕЛЬНИК АНЖЕЛА. Вчителю, перевір свої знання (Тести з методики викладання світової літератури) 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

6 клас

ОСТРОВСЬКА ГАЛИНА, ХРАБРОВА ВАЛЕРІЯ. Формувати вищі цінності людського життя (Урок -діалог в рамках "круглого столу" за віршем Р. Кіплінга "Якщо... "

7 клас

ГУЛЬЧЕНКО СВЕТЛАНА. Углубленное изучение рассказа М.Шолохова  «Судьба человека» (Конспект двухуроков) 

ЗРАЖЕВСЬКА СВІТЛАНА. Мій голос проти війни (Урок розвитку зв'язного мовлення за творами мистецтва)

8 клас 

ЦИТРІНА ЗІНАЇДА. Гамлет з погляду митців різних часів (Урок компаративного аналізу) 

МОЛЧАНОВА ІРИНА. Геніальний диригент в оркестрі словесних інструментів (Про роль мовних засобів у художній палітрі В.Шекспіра)

10 клас

ПРОНКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР. Батько французького натуралізму (Матеріали до уроків за творчістю Еміля Золя (1840 - 1902) 

СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
 
ПИТАННЯ ФІЛОЛОГІЇ


НАЄНКО МИХАЙЛО. Гоголівські візії в "Записках українського самашедшого" (Спроба компаративного прочитання) 

РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ


ФРОЛОВА ТАТЬЯНА. О программе для средних общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения "Русский язык (курс по выбору)" (Комментарий автора) 
Этого забыть нельзя (Творческие работы 0 «живых вещах») 

НАУКА - ШКОЛІ


ЮФЕРЕВА ОЛЕНА. Література подорожі (Тенденції її визначення і типологізації жанрів у сучасному літературознавстві) 

У світі цитат 

Офіційно