Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
ЗМІСТ
Савченко О. Здобутки "Року В.О.Сухомлинського" в Україні та за її межами

Методика і практика

Соломонюк О. Диференційовані домашні завдання з української мови для 3 класу за підручником "Рідна мова"

Клепач Н. Використання народознавчого матеріалу на уроках навчання грамоти

Скворцова С. Ознайомлення із задачами на зустрічний рух та на рух у протилежних напрямах

Мартипенко В. Робота з дитячою книжкою у ї класі

Мамій С. Урок громадянської освіти

Любарська Л. Тлумачний словник термінів з образотворчого мистецтва

Качур М. Вивчення мистецтва рідного краю у початкових класах

Нова чотирирічна початкова школа

Ґудзик І. Розвиток комунікативної компетенції на уроках читання

Наумепко В. Як працювати за читанкою в 4 класі

Лобова О. Музика (Програма для початкових, класів загальноосвітніх навчальних закладів)

Арефьєв В., Кротов Г. Планування навчального матеріалу з предмета "Основи здоров'я і фізична культура" для учнів 2 класу загальноосвітніх шкіл

Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського

Омельчук В. Психологічні аспекти педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського

Літературознавча пропедевтика

Мовчун А. Запрошуємо у світ літературних термінів

Рубрика одного автора

Гайштут О. Сходинками до розвитку уваги, пам'яті, логіки

Освіта вчителя

Коваль Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання навчальних технологій у процесі викладання математики

Роговик Л. Саморегуляція у професійній діяльності вчителя

Дитячі об'єднання України

Хмелі. В. Позакласна виховна робота на основі життєдіяльності об'єднання-гри

Нам пишуть

Шкира О. Виховне значення книги в житті дитини

Мацько 3. Закріплення знань про вживання апострофа