Архів документів / Вчителям-предметникам / Зарубіжна література / 2011 рік / Зміст тут (02.2011р.)
ЗМІСТ
Взаємозв'язки літератур
Гладишев В. В. Василь Стус про Генріха Белля.
Стаття "Очима гуманіста"
Ретроспектива
Василь Стус. Очима гуманіста
Літературознавство і школа
Тереховская А. В. "Повести покойного Ивана Петровича Белкина" как цикл: к изучению творческого наследия А. С. Пушкина в школе
Шовкопляс Г. Є. Про містера Шерлока Холмса, джентельмена вікторіанської доби
Літературознавча розвідка
Биткивская Г. В. Фаустовская тема в творчестве А. Чехова
10-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень.
Теми: Творчість Волта Вітмена та Шарля Бодлера
Семінар-практикум
Баліна К. Н. "Злочин і кара" Ф. М. Достоєвського як утілення нового поліфонічного стилю художнього мислення. 10 клас
Додаткове читання
Таратута С. Л. Всупереч "буйволиному причастю". Груповий портрет німецької родини на тлі двох світових воєн у романі Г.Белля "Більярд о пів на десяту"
Фахові проблеми
Каніболоцька О. А. Особливості використання проектної методики. На матеріалі теми "Доба Відродження. Творчість Вільяма Шекспіра". 9 клас
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Невмержицька О. Ф. Гамлет — убивця, жертва чи герой? Підсумковий урок з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет". 8 клас
Літературна гра
Остапова Л. І. Сім ключових слів. Інтелектуальна гра для семикласників
Профільне навчання
Братко В. О. Вінок сонетів у світовій літературі. Матеріали до спецкурсу "Сонет в історії української і світової літератури".
Позакласні заходи
БабійчукТ. В. Читацька конференція "Захоплюючий світ детективу"
Слово і кіно
Лавринець А., Суховець О. Екранізація як інтерпретація. На матеріалі останньої екранізації циклу Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса, створеної американським режисером Гаєм Річчі
Гладишев В. В. Василь Стус про Генріха Белля.
Стаття "Очима гуманіста"
Ретроспектива
Василь Стус. Очима гуманіста
Літературознавство і школа
Тереховская А. В. "Повести покойного Ивана Петровича Белкина" как цикл: к изучению творческого наследия А. С. Пушкина в школе
Шовкопляс Г. Є. Про містера Шерлока Холмса, джентельмена вікторіанської доби
Літературознавча розвідка
Биткивская Г. В. Фаустовская тема в творчестве А. Чехова
10-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень.
Теми: Творчість Волта Вітмена та Шарля Бодлера
Семінар-практикум
Баліна К. Н. "Злочин і кара" Ф. М. Достоєвського як утілення нового поліфонічного стилю художнього мислення. 10 клас
Додаткове читання
Таратута С. Л. Всупереч "буйволиному причастю". Груповий портрет німецької родини на тлі двох світових воєн у романі Г.Белля "Більярд о пів на десяту"
Фахові проблеми
Каніболоцька О. А. Особливості використання проектної методики. На матеріалі теми "Доба Відродження. Творчість Вільяма Шекспіра". 9 клас
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Невмержицька О. Ф. Гамлет — убивця, жертва чи герой? Підсумковий урок з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет". 8 клас
Літературна гра
Остапова Л. І. Сім ключових слів. Інтелектуальна гра для семикласників
Профільне навчання
Братко В. О. Вінок сонетів у світовій літературі. Матеріали до спецкурсу "Сонет в історії української і світової літератури".
Позакласні заходи
БабійчукТ. В. Читацька конференція "Захоплюючий світ детективу"
Слово і кіно
Лавринець А., Суховець О. Екранізація як інтерпретація. На матеріалі останньої екранізації циклу Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса, створеної американським режисером Гаєм Річчі