Архів документів / Вчителям-предметникам / Всесвітня література та культура / 2011 рік / Зміст тут (02.2011р.)
ЗМІСТ
Гузь О. О. У пошуках єдності світу та самого себе (методичні рекомендації до вивчення творчості Шарля Бодлера у загальноосвітніх навчальних закладах)
Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" (Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія")
Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос".
Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу Бодлера (підготовка до написання есе за віршем "Падло")
Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" (Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія")
Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос".
Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу Бодлера (підготовка до написання есе за віршем "Падло")