Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

Складові уроку літератури
. ІСАЄВА ОЛЕНА. Про основні парадигми шкільної літературної освіти 

Роздуми над публікаціями учасників заключного етапу конкурсу "Вчитель року - 2008".

КОСТЮК ОЛЕНА. Науково-дослідна та інноваційна діяльність вчителя — дієвий засіб розвитку методики 

Вчитель залишається вчителем, доки сам вчиться. САФАРЯН СВІТЛАНА. Формування компетентної особистості починати з себе 

Учитель порушує проблему. ГОРДІЄНКО ЛЮДМИЛА. Біблія в школі — це лише літературна пам'ятка? 

Резонанс. КЛИШТА НАТАЛІЯ. Наші діти мають бути варті майбутнього 

Лист до редакції
. ГАПОН Т. Ілюстрування як шлях до книжки 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах і загальноосвітньої школи" (Рубрику веде ЖАННА КЛИМЕНКО) 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

5 клас

СОРОКА ІННА, ЮСИПОВИЧ ІРИНА, ПОКАСЬ ЛІЛІЯ, КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА, ІДОЛОК ГАЛИНА. Поезія в природі - природа в поезії (3 практики вивчення лірики Алкмана, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо)

6 клас

"Життя Робінзона Крузо на безлюдному острові" (Фрагменти діафільму, створеного учнями 6 класу Станіславської ЗОШ І — III ст. ім. К Голобородька, що на Херсонщині (вчитель Т. Гапон) 

ШТАНЬКО ЛЮДМИЛА, ДОВГАНЬ ГАЛИНА, СЛЄПЧЕНКО ВАЛЕНТИНА, ГУБЕНКО ГАЛИНА. Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності (Із практики вивчення роману Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан") 

ХОЛОДНА ЮЛІЯ. Уславлення людської гідності й засудження внутрішнього рабства у вірші Петефі "Коли ти муж, — будь мужнім..." (Урок поглибленої роботи над текстом цього вірша) 

7 клас


СУТУЛА ОЛЬГА. Робота з текстом через "свіфтівське дзеркало" (Уроки за романом Дж. Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера") 

МАЛИПНА ЛЮБОВ. Чи можуть бути матеріальні цінності вищі за моральні (Проблемний урок за романом "Мандри Лемюеля Гуллівера") 

9 клас

КАШУБА ЄВДОКІЯ. Вивчення теоретико-літературних понять на основі художніх текстів (3 практики такого вивчення на матеріалі програмових творів Дж. Байрона) 

Внутренний диалог. БЕЛЕЦКАЯ Л. Учительские будни в зеркале самоиронии 

10 клас

СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (академічний рівень) 

Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (рівень стандарту) 

Орієнтовне планування уроків світової літератури 

11 клас

КОВАЛЕНКО ВАЛЕНТИНА, ПИЛИПЕНКО НАДЕЖДА. Пробиваясь к глубинам текста (Урок-расшифровка романа М. Булгакова «Мастер и Маргарита») 

ГОЛОВЧЕНКО НІНА. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму (Матеріали до вступного уроку)