Архів документів / Вчителям-предметникам / Всесвітня література в середніх навчальних закладах України / 2011 рік / Зміст тут (01.2011р.)
ЗМІСТ
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
Складові уроку літератури. ІСАЄВА ОЛЕНА. Про основні парадигми шкільної літературної освіти
Роздуми над публікаціями учасників заключного етапу конкурсу "Вчитель року - 2008".
КОСТЮК ОЛЕНА. Науково-дослідна та інноваційна діяльність вчителя — дієвий засіб розвитку методики
Вчитель залишається вчителем, доки сам вчиться. САФАРЯН СВІТЛАНА. Формування компетентної особистості починати з себе
Учитель порушує проблему. ГОРДІЄНКО ЛЮДМИЛА. Біблія в школі — це лише літературна пам'ятка?
Резонанс. КЛИШТА НАТАЛІЯ. Наші діти мають бути варті майбутнього
Лист до редакції. ГАПОН Т. Ілюстрування як шлях до книжки
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах і загальноосвітньої школи" (Рубрику веде ЖАННА КЛИМЕНКО)
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
5 клас
СОРОКА ІННА, ЮСИПОВИЧ ІРИНА, ПОКАСЬ ЛІЛІЯ, КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА, ІДОЛОК ГАЛИНА. Поезія в природі - природа в поезії (3 практики вивчення лірики Алкмана, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо)
6 клас
"Життя Робінзона Крузо на безлюдному острові" (Фрагменти діафільму, створеного учнями 6 класу Станіславської ЗОШ І — III ст. ім. К Голобородька, що на Херсонщині (вчитель Т. Гапон)
ШТАНЬКО ЛЮДМИЛА, ДОВГАНЬ ГАЛИНА, СЛЄПЧЕНКО ВАЛЕНТИНА, ГУБЕНКО ГАЛИНА. Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності (Із практики вивчення роману Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан")
ХОЛОДНА ЮЛІЯ. Уславлення людської гідності й засудження внутрішнього рабства у вірші Петефі "Коли ти муж, — будь мужнім..." (Урок поглибленої роботи над текстом цього вірша)
7 клас
СУТУЛА ОЛЬГА. Робота з текстом через "свіфтівське дзеркало" (Уроки за романом Дж. Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера")
МАЛИПНА ЛЮБОВ. Чи можуть бути матеріальні цінності вищі за моральні (Проблемний урок за романом "Мандри Лемюеля Гуллівера")
9 клас
КАШУБА ЄВДОКІЯ. Вивчення теоретико-літературних понять на основі художніх текстів (3 практики такого вивчення на матеріалі програмових творів Дж. Байрона)
Внутренний диалог. БЕЛЕЦКАЯ Л. Учительские будни в зеркале самоиронии
10 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (академічний рівень)
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (рівень стандарту)
Орієнтовне планування уроків світової літератури
11 клас
КОВАЛЕНКО ВАЛЕНТИНА, ПИЛИПЕНКО НАДЕЖДА. Пробиваясь к глубинам текста (Урок-расшифровка романа М. Булгакова «Мастер и Маргарита»)
ГОЛОВЧЕНКО НІНА. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму (Матеріали до вступного уроку)
Складові уроку літератури. ІСАЄВА ОЛЕНА. Про основні парадигми шкільної літературної освіти
Роздуми над публікаціями учасників заключного етапу конкурсу "Вчитель року - 2008".
КОСТЮК ОЛЕНА. Науково-дослідна та інноваційна діяльність вчителя — дієвий засіб розвитку методики
Вчитель залишається вчителем, доки сам вчиться. САФАРЯН СВІТЛАНА. Формування компетентної особистості починати з себе
Учитель порушує проблему. ГОРДІЄНКО ЛЮДМИЛА. Біблія в школі — це лише літературна пам'ятка?
Резонанс. КЛИШТА НАТАЛІЯ. Наші діти мають бути варті майбутнього
Лист до редакції. ГАПОН Т. Ілюстрування як шлях до книжки
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах і загальноосвітньої школи" (Рубрику веде ЖАННА КЛИМЕНКО)
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
5 клас
СОРОКА ІННА, ЮСИПОВИЧ ІРИНА, ПОКАСЬ ЛІЛІЯ, КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА, ІДОЛОК ГАЛИНА. Поезія в природі - природа в поезії (3 практики вивчення лірики Алкмана, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо)
6 клас
"Життя Робінзона Крузо на безлюдному острові" (Фрагменти діафільму, створеного учнями 6 класу Станіславської ЗОШ І — III ст. ім. К Голобородька, що на Херсонщині (вчитель Т. Гапон)
ШТАНЬКО ЛЮДМИЛА, ДОВГАНЬ ГАЛИНА, СЛЄПЧЕНКО ВАЛЕНТИНА, ГУБЕНКО ГАЛИНА. Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності (Із практики вивчення роману Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан")
ХОЛОДНА ЮЛІЯ. Уславлення людської гідності й засудження внутрішнього рабства у вірші Петефі "Коли ти муж, — будь мужнім..." (Урок поглибленої роботи над текстом цього вірша)
7 клас
СУТУЛА ОЛЬГА. Робота з текстом через "свіфтівське дзеркало" (Уроки за романом Дж. Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера")
МАЛИПНА ЛЮБОВ. Чи можуть бути матеріальні цінності вищі за моральні (Проблемний урок за романом "Мандри Лемюеля Гуллівера")
9 клас
КАШУБА ЄВДОКІЯ. Вивчення теоретико-літературних понять на основі художніх текстів (3 практики такого вивчення на матеріалі програмових творів Дж. Байрона)
Внутренний диалог. БЕЛЕЦКАЯ Л. Учительские будни в зеркале самоиронии
10 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (академічний рівень)
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури (рівень стандарту)
Орієнтовне планування уроків світової літератури
11 клас
КОВАЛЕНКО ВАЛЕНТИНА, ПИЛИПЕНКО НАДЕЖДА. Пробиваясь к глубинам текста (Урок-расшифровка романа М. Булгакова «Мастер и Маргарита»)
ГОЛОВЧЕНКО НІНА. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму (Матеріали до вступного уроку)