Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
ЗМІСТ

 Методичні орієнтири

УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ШЕСТИ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ  Коротун І. В.

УПРОВАДЖЕННЯ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ       Коровкіна А. О.

ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ В УСЛОВИЯХ СОВМЕСТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. ИЗ ОПЫТА РАБОТЫ В КЛАССАХ РАЗВИВАЮЩЕГО ОБУЧЕНИЯ  Копылова С. И.

До скарбнички шестирічкам

РАЗОМ ІЗ КАЗКОВИМИ ГЕРОЯМИ. УРОКИ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (ПИСЬМА) У 1 КЛАСІ  Загорулько Т. М.

«Пропоную так...»

«ЗДАЄТЬСЯ, БАЙКА ПРОСТО БРЕШЕ, А СПРАВДІ ЯСНУ ПРАВДУ ЧЕШЕ...» УРОК УКРАЇНСЬКОГО ЧИТАННЯ В З КЛАСІ  Єременко М. А.

«БЕЗ РУК, БЕЗ НІГ, А МАЛЮВАТИ ВМІЄ». ІНТЕГРОВАНИЙ БІНАРНИЙ УРОК З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В З КЛАСІ  Ковальська Т. Г.

Корекційна педагогіка

ОБУЧЕНИЕ ПИСЬМУ ЛЕВОРУКИХ ДЕТЕЙ  Шевердина Е. Н.

Виховуємо особистість

«ХОРОШИХ ПРОФЕССИЙ НА СВЕТЕ НЕМАЛО...» УСТНЫЙ ЖУРНАЛ С ЭЛЕМЕНТАМИ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ  Аксенова Г. В.