Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 ЗМІСТ


Удосконалюємо професіоналізм

Хроменко І. Педагогічні дорожні нотатки 

Літературознавча розвідка

Вихор І. В. Образ міста в світовій поезії  

10-й клас — на відмінно!

Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень. Методические рекомендации к изучению романа Ф. Достоевского "Преступление и наказание" (Продолжение) 

Літературні паралелі

Чорна І. Ю. Традиції Достоєвського у повісті Франка "Перехресні стежки" 

Всеукраїнський творчий конкурс "ПУРПУРОВІ вітрила"

Творчі роботи учасників 

Профільне навчання

Братко В. О.
Формування читацького інтересу учнів до вивчення поетичної творчості І. Северяніна.

Матеріали до проведення спецкурсу за вибором 

Літературний гурток

Внукова Ж. М. Тургеневско-есенинские чтения 

Фахові проблеми

Троцюк В. Б. Формування читацьких умінь учнів помічати авторські орієнтири в художньому творі 

Губенко Г. Ю. Використання матриць на уроках з розвитку зв'язного мовлення 

Нариси з історії світової культури

Шкаруба Л. М.
Приоритет человека, его творческих сил. Романтизм в литературе и смежных видах искусства

Вічні образи


Даниленко В. Трансформація легенди про Дон Жуана в однойменному романі у віршах Дж. Байрона 

Методичне розмаїття

Голуб О. Б. Літературна гра "Найрозумніший" за темою "Срібне століття російської поезії". 11 клас 

Іващенко О. В. Образ Анни Кареніної в романі Толстого. Конспект уроку. 10 клас 

Чоловська О. С. Моральні уроки роману Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок-бесіда. 11 клас 

Кашуба Є. І. Людина та її світ у давніх літературах. Дидактичний матеріал. 8 клас 

Атестація вчителя: шлях до майстерності

Ревенко Г. А. Чому Герда сильніша за Снігову Королеву? Конспект уроку з вивчення казки Г. К. Андерсена. 5 клас 

Позакласні заходи

Яремко Г. Д.
Свято новорічне нам несе зима! За мотивами літературних казок