Скарбничка методиста / Професійні новини / Розробка стратегії промоції читання
Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко провів засідання робочої групи з розробки стратегії промоції читання.
Чому підтримку читанню необхідно надати на державному рівні? Бо це важлива культурна звичка для формування смислів, елемент саморозвитку людини, зростання економічної незалежності держави та її престиж у світі”, - зазначив Міністр.
Серед основних пунктів стратегії:
Мода та звичка (підняття соціального статусу читання; формування звички читання з дитинства; поширення моди на літературу; збільшення кількості щомісячних читачів; зниження планки головного бар’єру читання – відсутності мотивації).
Широта асортименту та комфортна доступність (розширення асортименту; створення сучасних культурних хабів; оновлення книжок в бібліотеках та відмова радянських наративів; формування у населення сприйняття бібліотеки як місця для приємного та корисного дозвілля).
Імідж та культурна дипломатія (присутність на світових книжкових виставках; сприяння виходу наших авторів у книжковий міжнародний ринок; збільшення кількості згадок у медіапросторі та оффлайн; інвестиції у креатив, що заохочував би читати; запуск програми підтримки перекладів з української на інші мови світу).
Співпраця з бізнесом (мотивація до запуску власних корпоративних проектів, які пов’язані з читанням у рамках соціальної відповідальності бізнесу).
Далі планується опрацювання окремих напрямків стратегії експертами, після чого документ буде фіналізовано і презентовано учасникам ринку.