Архів документів / Вчителям початкових класів / Початкова школа / Зміст тут (10. 2009 р. )
ЗМІСТ
Скотний В. Тут кується краща доля
Кутняк І. Шляхами наукового і методичного зростання
Луцик Д. Кафедра — провідний науковий та навчально-виховний підрозділ університету
Філь Г. Науковий потенціал педагогічного факультету як одна з передумов підготовки фахівця нової генерації
Дротенко В. Методологічний синтез культурологічного та українознавчого знання в освіті
Федурко М. Навчальний предмет "Українська мова" крізь призму нової лінгвістичної парадигми
Зимульдінова А. Підготовка майбутніх учителів до впровадження педагогічних технологій у школі І ступеня
Баб'як-Білецька Л. Особливості формування професійних компетенцій майбутніх фахівців початкової освіти
Ковальчук В. Інтенсифікація світоглядно-методологічної та професійної підготовки вчителів початкових класів: модернізаційний ракурс
Шубак Г. Організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності на уроці у класі з малою наповнюваністю
Кравченко-Дзондза О. Організація і здійснення виховного процесу на педагогічному факультеті
Жигайло О., Шаран О. Розвиток особистості молодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу
Даниляк Й. Роль компонентів галузі "Мистецтво" у підготовці вчителів початкових класів
Кутняк І. Шляхами наукового і методичного зростання
Луцик Д. Кафедра — провідний науковий та навчально-виховний підрозділ університету
Філь Г. Науковий потенціал педагогічного факультету як одна з передумов підготовки фахівця нової генерації
Дротенко В. Методологічний синтез культурологічного та українознавчого знання в освіті
Федурко М. Навчальний предмет "Українська мова" крізь призму нової лінгвістичної парадигми
Зимульдінова А. Підготовка майбутніх учителів до впровадження педагогічних технологій у школі І ступеня
Баб'як-Білецька Л. Особливості формування професійних компетенцій майбутніх фахівців початкової освіти
Ковальчук В. Інтенсифікація світоглядно-методологічної та професійної підготовки вчителів початкових класів: модернізаційний ракурс
Шубак Г. Організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності на уроці у класі з малою наповнюваністю
Кравченко-Дзондза О. Організація і здійснення виховного процесу на педагогічному факультеті
Жигайло О., Шаран О. Розвиток особистості молодшого школяра в умовах модернізації навчально-виховного процесу
Даниляк Й. Роль компонентів галузі "Мистецтво" у підготовці вчителів початкових класів
Учителі — сонячні люди
Мовчун А. Найдивніше з див — Людина
Колесникова Ю. Театральна педагогіка Лариси Зоріної
Плукар Г. Учитель не урокодавець, а вихователь і наставник
Методика навчання
Савченко О. Розуміння текстів учнями 2 класу: навчання і контроль
Пономарьова К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів
Грона Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників
Швець Д., Соболь В., Тютюнник Г. Конспекти занять до підручника
А.І.Мовчун, Л.І.Харсіка "Зарубіжна література" (2 клас)
Тарасенко С. Відкритий урок з математики, 2 клас
Коцюба Н. Здоров'я і харчування. Традиції харчування.
(Урок з "Основ здоров'я", 3 клас)
Всеукраїнський експеримент у дії
Древаль Г. Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу щодо формування культури мислення молодшого школяра
Митник О. Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу
Гордіюк Н. Урок логіки у шкільному розкладі: екзотика чи необхідність?
Школа і родина
Мартиненко С. Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі: поради для батьків
Зворотний зв'язок
Казки, які пише Світлячок
Конкурс "Край, де я живу"
Конкурс "Край, де я живу"