Видавнича діяльність / 2010 / "Нові надходження з теорії та методики виховання"
Інформаційний список літератури „Нові надходження з теорії та методики виховання” знайомить із статтями з періодичних видань за І півріччя 2010 року. Матеріал розміщений у п’яти розділах, в межах який література систематизована в алфавіті авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперніка,17
тел. 25-39-41
23-25-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
Бондаренко, Т. А. Про творчість і майстерність учителя [Текст] / Т. А. Бондаренко // Обдарована дитина.– 2010.– №2.– С. 13–18.
Вороніна, Г. В. Перспективність і наступність у роботі початкової і середньої ланок освіти [Текст] / Г. Вороніна // Початкове навчання та виховання.– 2010.–№11(квітень).– С. 7–13.
Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту [Текст] / Н. Воропаєва // Обдарована дитина.– 2010.– №3.– С. 58–60.
Дараган, Т. Роль учителя у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання [Текст] / Т. Дараган // Початкова школа.– 2010.– №4.– С. 69–70.
Дослідження соціально-психологічних особливостей класу [Текст]: [конфліктні ситуації; психол.–педагог. х-ка класу; суспільна активність учнів; взаємодія педагогів та учнів; самоврядування в класі та ін.] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н.Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Б-ка „Шкільного світу”).– С. 53–98.
Класному керівникові 1000 важливих дрібниць [Текст]: [робота класного керівника, робота з батьками, робота з неблагополучними сім’ями, виховна година] // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №1.
Коли молодий педагог прийшов до школи [Текст]: на допомогу молодому педагогові // Розкажіть онуку.– 2010.– №2.- С.6–18, 19–33.
Мороз, М. Використання творчих завдань у професійній підготовці майбутніх учителів музики [Текст] / М. Мороз // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.– С. 37–40.
Портфоліо вчителя [Текст] / уклад. А. А. Пуліна // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С. 24–5.– (Пед. академія Пані Софії).
Філенко, Л. І. Майстер-клас „Сучасні підходи до організації навчання” [Текст] / Л. Філенко // Географія.– 2010.– №1 (січень).– С. 4–8.
Фіть А. Педагогічні технології [Текст] / А. Фіть // Українська мова та література.– 2010.– Ч. 24 (червень).– С. 3–15.
Чи подобається школа учням, батькам, учителям? [Текст]: [анкети і діагностична методика] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Б-ка „Шкільного світу”).– С. 99–118.
Школа особистісно орієнтованої педагогіки [Текст] // Позакласний час.– 2010.– №2.– С. 91–106.
Якушева, Г. В. Атестація – крок до творчості вчителя [Текст]: нестандартна педрада / Г. В. Якушева // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С.24–6–24–9.– (Пед. академія Пані Софії).
Абраменкова, В. Про ігри наших дітей [Текст] / В.Абраменкова // Наука і суспільство.– 2010.– №3–4.– С. 51–55.
Бех, І. Д. Виховні інваріанти у розвитку особистості [Текст]: [особистісно-орієнтований підхід як нова модель виховання] / І. Бех // Позакласний час.– 2010.– №3.– С. 96–110.
Бех, І. Педагогічне регулювання виховної ситуації [Текст]: моральна педагогіка: правила майстерності / І. Бех // Дошкільне виховання.– 2010.– №4.– С.2–3.
Бобруйко, О. К. Права людини починаються з прав дитини [Текст]: інтерактивний урок / О. Бобруйко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 115–116.
Бушна, Л. Дитина індиго [Текст] / Л. Бушна // Порадниця.– 2010.– 29 квітня.– С.3; 6 травня.– С.6; 13 травня.– С.3.
Вікторова, Л. Є. Культурологічні аспекти виховання сучасної молоді [Текст] / Л. Є. Вікторова // Обдарована дитина.– №5.– С. 21–24.
Дическул, В. М. Вплив інтернету в якості ЗМІ на розвиток особистості учня [Текст] / В. М. Дическул, М.В.Тюкалов // Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 21–24.
Калінська, А. Проблеми економічного виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка та В.О.Сухомлинського [Текст] / А. Калінська // Географія та основи економіки в школі.– 2010.– №5 (травень).– С. 32–34.
Класному керівникові: як оцінити ефективність виховної роботи [Текст] / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Бібліотека „Шкільного світу”).
Кузнєцова, І. В. Дитина і комп’ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві [Текст] / І.Кузнєцова// Обдарована дитина.– 2010.– №6.– С. 41–46.
Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання [Текст] / В. В. Куліш // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 63–67.
Лавриненко, С. Л. Програма розвитку комунікативних здібностей в учнів підліткового віку [Текст] / С. Л. Лавриненко// Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 42–50.
Масюченко, Н. Ю. Реалізація педагогічного потенціалу ЗМІ в компетентністно-орієнтованому інноваційному навчально-виховному процесі [Текст] / Н. Масюченко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 77–81.
Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини [Текст] / Л. В. Михайлик // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 7–11.
Нагорна, О. Так гартувалася стать [Текст]: прихильники козацької педагогіки вважають, що бодай до сьомого класу дівчат і хлопців слід виховувати нарізно / О. Нагорна // Україна молода.– 2010.– 12 січня.– С. 12.
Новицька, О. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини [Текст]: [година спілкування] / О. Новицька // Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 30–34.
Педагогіка Френе: від створення учнями навчальних матеріалів до шкільного самоврядування [Текст] // Я – Перший. Частина 2.– 2010.– №1–2.– С. 19–22.
Петровська, О. Краєзнавчо-пошукова робота і громадянське становлення учня [Текст]: краєзнавчий музей / О.Петровська // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2010.– №8 (лютий).– С. 10–12.
Плекаємо особистість [Текст]: педагогічні проекти спільної діяльності дітей, батьків, педагогів // БВДС.– 2010.– №3.– (Спецвипуск).
Поради досвідченого вчителя: методи заохочення та покарання [Текст] // Я–Перший. Частина 2.– 2010.– №1–2.– С.23–26.
Поради досвідченого вчителя: методи заохочення та покарання [Текст] // Я Перший. Частина 2.– 2010.– №3.– С. 21–23.
Превентивне виховання та профілактика шкідливих звичок у позаурочний час [Текст] // Позакласний час.– 2010.– №2.– С. 13–44.
Слободенюк, О. Профорієнтація старшокласників: ліцейські інновації [Текст] / О. Слободенюк // Обдарована дитина.– 2010.– №2.– С. 9–13.
Тітова, А. А. Громадянське виховання як метод правової соціалізації учнів [Текст] / А. А. Тітова // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №8 (березень).– С. 15–17.
Шахненко, В. Підготовка учнів до створення сім’ї та виховання дітей [Текст] / В. Шахненко // Здоров’я та фізична культура.– 2010.– №1 (січень).– С. 1, 3–5.
Шахрай, В. Потенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетентності школярів [Текст] / В.Шахрай // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.– С. 12–15.
Яременко, Н. Колективна творча діяльність як виховна технологія [Текст]: Сутність понять: „Колективна творча справа”, „Колективна творча діяльність”, „Колективне творче виховання” / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 5–17.
Яременко, Н. Свято як колективна творча справа та комплексний засіб виховання [Текст] / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 66–75.
Яременко, Н. Технології колективного творчого виховання у шкільній практиці [Текст] / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 18–65.
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
Касіяненко, Ю. М. Цікаво і творчо про екологію [Текст]: [екологічне виховання] / Ю. М. Касіяненко // Розкажіть онуку.– 2010.– №1 (січень).– С. 93–96.
Купіна, О. „Віконце в Екосвіт”: успішні історії реалізації програми екологічного виховання читачів [Текст] / О. Купіна // Світ дитячих бібліотек.– 2010.– №1.– С. 16–18.
Цілющі скарби рідного краю [Текст]: екологічна подорож для учнів середнього шкільного віку // Шкільна бібліотека плюс.– 2010.– №10 (травень).– С. 13–16.
Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі [Текст] / Л. Черевко // Обдарована дитина.– 2010.–№3.– С. 19–25.
Вітрянський, Ю. Художньо-естетичне виховання учнів в умовах мистецького закладу [Текст] / Ю. Вітрянський // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.–С. 16–18.
Деркач, О. Арт-терапія на допомогу школі [Текст] / О.Деркач // Мистецтво та освіта.– 2010.– №2.– С. 25–28.
Дідик, О. В. Формування творчої особистості [Текст] / О.В. Дідик // Мистецтво в школі.– 2010.– №2 (лютий).– С. 10–12.
Калюжна, О. С. „Я зробив сам!” [Текст]: творчість на уроках музики – радість для дітей / О. С. Калюжна // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С. 2–4.
Костенкова, Р. И. Школьный театр – одно из средств эстетического воспитания [Текст] / Р. Костенкова // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.– С. 51–55.
Куланіна, А. Естетичне виховання засобами художньої літератури [Текст] / А. Куланіна // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.–С. 56–61.
Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах [Текст] / Р. А. Науменко // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 57–63.
Ібряшкіна, Н. Формування у дитини позитивного ставлення до навчання [Текст]: Матеріали для роботи з батьками / Н. Ібряшкіна // Початкова школа.– 2010.– №5.– С.55–56.
Індутна, Г. Шляхи забезпечення здоров’я дітей [Текст]: бесіда з батьками / Г. Індутна // Початкова освіта.– 2010.– №5 (лютий).– С. 9–11.
Нурєєва, О. С. Школа і сім’я. Як поєднати дві сторони однієї медалі? [Текст] / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №6 (лютий).– С. 34–37.
Рибальченко, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей у родині [Текст] / І. М. Рибальченко // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №6 (лютий).– С. 38–39.
Чічкан, Т. М. Виховуємо Любов до читання [Текст]: поради батькам / Т. Чічкан // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 88–91.
Юхименко, К. М. Як навчити дитину цінувати книгу [Текст]: виступ на батьківських зборах / К. Юхименко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.– С. 69.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперніка,17
тел. 25-39-41
23-25-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
ШКОЛОЗНАВСТВО.
ПЕДАГОГІКА ШКОЛИ.
Башинський, Г. І. Проблеми атестації педагогів [Текст]: [портфоліо вчителя, конкурс професійної майстерності] / Г.І.Башинський // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №8 (березень).– С. 20.1–20.16 (Вкладка).ПЕДАГОГІКА ШКОЛИ.
Бондаренко, Т. А. Про творчість і майстерність учителя [Текст] / Т. А. Бондаренко // Обдарована дитина.– 2010.– №2.– С. 13–18.
Вороніна, Г. В. Перспективність і наступність у роботі початкової і середньої ланок освіти [Текст] / Г. Вороніна // Початкове навчання та виховання.– 2010.–№11(квітень).– С. 7–13.
Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту [Текст] / Н. Воропаєва // Обдарована дитина.– 2010.– №3.– С. 58–60.
Дараган, Т. Роль учителя у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання [Текст] / Т. Дараган // Початкова школа.– 2010.– №4.– С. 69–70.
Дослідження соціально-психологічних особливостей класу [Текст]: [конфліктні ситуації; психол.–педагог. х-ка класу; суспільна активність учнів; взаємодія педагогів та учнів; самоврядування в класі та ін.] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н.Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Б-ка „Шкільного світу”).– С. 53–98.
Класному керівникові 1000 важливих дрібниць [Текст]: [робота класного керівника, робота з батьками, робота з неблагополучними сім’ями, виховна година] // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №1.
Коли молодий педагог прийшов до школи [Текст]: на допомогу молодому педагогові // Розкажіть онуку.– 2010.– №2.- С.6–18, 19–33.
Мороз, М. Використання творчих завдань у професійній підготовці майбутніх учителів музики [Текст] / М. Мороз // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.– С. 37–40.
Портфоліо вчителя [Текст] / уклад. А. А. Пуліна // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С. 24–5.– (Пед. академія Пані Софії).
Філенко, Л. І. Майстер-клас „Сучасні підходи до організації навчання” [Текст] / Л. Філенко // Географія.– 2010.– №1 (січень).– С. 4–8.
Фіть А. Педагогічні технології [Текст] / А. Фіть // Українська мова та література.– 2010.– Ч. 24 (червень).– С. 3–15.
Чи подобається школа учням, батькам, учителям? [Текст]: [анкети і діагностична методика] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Б-ка „Шкільного світу”).– С. 99–118.
Школа особистісно орієнтованої педагогіки [Текст] // Позакласний час.– 2010.– №2.– С. 91–106.
Якушева, Г. В. Атестація – крок до творчості вчителя [Текст]: нестандартна педрада / Г. В. Якушева // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С.24–6–24–9.– (Пед. академія Пані Софії).
НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ
Абраменкова, В. Про ігри наших дітей [Текст] / В.Абраменкова // Наука і суспільство.– 2010.– №3–4.– С. 51–55.
Бех, І. Д. Виховні інваріанти у розвитку особистості [Текст]: [особистісно-орієнтований підхід як нова модель виховання] / І. Бех // Позакласний час.– 2010.– №3.– С. 96–110.
Бех, І. Педагогічне регулювання виховної ситуації [Текст]: моральна педагогіка: правила майстерності / І. Бех // Дошкільне виховання.– 2010.– №4.– С.2–3.
Бобруйко, О. К. Права людини починаються з прав дитини [Текст]: інтерактивний урок / О. Бобруйко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 115–116.
Бушна, Л. Дитина індиго [Текст] / Л. Бушна // Порадниця.– 2010.– 29 квітня.– С.3; 6 травня.– С.6; 13 травня.– С.3.
Вікторова, Л. Є. Культурологічні аспекти виховання сучасної молоді [Текст] / Л. Є. Вікторова // Обдарована дитина.– №5.– С. 21–24.
Дическул, В. М. Вплив інтернету в якості ЗМІ на розвиток особистості учня [Текст] / В. М. Дическул, М.В.Тюкалов // Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 21–24.
Калінська, А. Проблеми економічного виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка та В.О.Сухомлинського [Текст] / А. Калінська // Географія та основи економіки в школі.– 2010.– №5 (травень).– С. 32–34.
Класному керівникові: як оцінити ефективність виховної роботи [Текст] / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко.– К.: Шк. світ, 2010.– 120 с.– (Бібліотека „Шкільного світу”).
Кузнєцова, І. В. Дитина і комп’ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві [Текст] / І.Кузнєцова// Обдарована дитина.– 2010.– №6.– С. 41–46.
Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання [Текст] / В. В. Куліш // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 63–67.
Лавриненко, С. Л. Програма розвитку комунікативних здібностей в учнів підліткового віку [Текст] / С. Л. Лавриненко// Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 42–50.
Масюченко, Н. Ю. Реалізація педагогічного потенціалу ЗМІ в компетентністно-орієнтованому інноваційному навчально-виховному процесі [Текст] / Н. Масюченко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 77–81.
Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини [Текст] / Л. В. Михайлик // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 7–11.
Нагорна, О. Так гартувалася стать [Текст]: прихильники козацької педагогіки вважають, що бодай до сьомого класу дівчат і хлопців слід виховувати нарізно / О. Нагорна // Україна молода.– 2010.– 12 січня.– С. 12.
Новицька, О. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини [Текст]: [година спілкування] / О. Новицька // Обдарована дитина.– 2010.– №1.– С. 30–34.
Педагогіка Френе: від створення учнями навчальних матеріалів до шкільного самоврядування [Текст] // Я – Перший. Частина 2.– 2010.– №1–2.– С. 19–22.
Петровська, О. Краєзнавчо-пошукова робота і громадянське становлення учня [Текст]: краєзнавчий музей / О.Петровська // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2010.– №8 (лютий).– С. 10–12.
Плекаємо особистість [Текст]: педагогічні проекти спільної діяльності дітей, батьків, педагогів // БВДС.– 2010.– №3.– (Спецвипуск).
Поради досвідченого вчителя: методи заохочення та покарання [Текст] // Я–Перший. Частина 2.– 2010.– №1–2.– С.23–26.
Поради досвідченого вчителя: методи заохочення та покарання [Текст] // Я Перший. Частина 2.– 2010.– №3.– С. 21–23.
Превентивне виховання та профілактика шкідливих звичок у позаурочний час [Текст] // Позакласний час.– 2010.– №2.– С. 13–44.
Слободенюк, О. Профорієнтація старшокласників: ліцейські інновації [Текст] / О. Слободенюк // Обдарована дитина.– 2010.– №2.– С. 9–13.
Тітова, А. А. Громадянське виховання як метод правової соціалізації учнів [Текст] / А. А. Тітова // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №8 (березень).– С. 15–17.
Шахненко, В. Підготовка учнів до створення сім’ї та виховання дітей [Текст] / В. Шахненко // Здоров’я та фізична культура.– 2010.– №1 (січень).– С. 1, 3–5.
Шахрай, В. Потенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетентності школярів [Текст] / В.Шахрай // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.– С. 12–15.
Яременко, Н. Колективна творча діяльність як виховна технологія [Текст]: Сутність понять: „Колективна творча справа”, „Колективна творча діяльність”, „Колективне творче виховання” / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 5–17.
Яременко, Н. Свято як колективна творча справа та комплексний засіб виховання [Текст] / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 66–75.
Яременко, Н. Технології колективного творчого виховання у шкільній практиці [Текст] / Н. Яременко // Шкільний світ. Бібліотека.– 2010.– №2.– С. 18–65.
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
Касіяненко, Ю. М. Цікаво і творчо про екологію [Текст]: [екологічне виховання] / Ю. М. Касіяненко // Розкажіть онуку.– 2010.– №1 (січень).– С. 93–96.
Купіна, О. „Віконце в Екосвіт”: успішні історії реалізації програми екологічного виховання читачів [Текст] / О. Купіна // Світ дитячих бібліотек.– 2010.– №1.– С. 16–18.
Цілющі скарби рідного краю [Текст]: екологічна подорож для учнів середнього шкільного віку // Шкільна бібліотека плюс.– 2010.– №10 (травень).– С. 13–16.
Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі [Текст] / Л. Черевко // Обдарована дитина.– 2010.–№3.– С. 19–25.
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Вітрянський, Ю. Художньо-естетичне виховання учнів в умовах мистецького закладу [Текст] / Ю. Вітрянський // Мистецтво та освіта.– 2010.– №1.–С. 16–18.
Деркач, О. Арт-терапія на допомогу школі [Текст] / О.Деркач // Мистецтво та освіта.– 2010.– №2.– С. 25–28.
Дідик, О. В. Формування творчої особистості [Текст] / О.В. Дідик // Мистецтво в школі.– 2010.– №2 (лютий).– С. 10–12.
Калюжна, О. С. „Я зробив сам!” [Текст]: творчість на уроках музики – радість для дітей / О. С. Калюжна // Мистецтво в школі.– 2010.– №3 (березень).– С. 2–4.
Костенкова, Р. И. Школьный театр – одно из средств эстетического воспитания [Текст] / Р. Костенкова // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.– С. 51–55.
Куланіна, А. Естетичне виховання засобами художньої літератури [Текст] / А. Куланіна // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.–С. 56–61.
Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах [Текст] / Р. А. Науменко // Обдарована дитина.– 2010.– №4.– С. 57–63.
СІМ’Я. СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ.
Безручко, Н. Відродити історичні традиції сімейного читання в Україні [Текст] / Н. Безручко // Світ дитячих бібліотек.– 2010.– №1.– С. 23–26.Ібряшкіна, Н. Формування у дитини позитивного ставлення до навчання [Текст]: Матеріали для роботи з батьками / Н. Ібряшкіна // Початкова школа.– 2010.– №5.– С.55–56.
Індутна, Г. Шляхи забезпечення здоров’я дітей [Текст]: бесіда з батьками / Г. Індутна // Початкова освіта.– 2010.– №5 (лютий).– С. 9–11.
Нурєєва, О. С. Школа і сім’я. Як поєднати дві сторони однієї медалі? [Текст] / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №6 (лютий).– С. 34–37.
Рибальченко, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей у родині [Текст] / І. М. Рибальченко // Початкове навчання та виховання.– 2010.– №6 (лютий).– С. 38–39.
Чічкан, Т. М. Виховуємо Любов до читання [Текст]: поради батькам / Т. Чічкан // Шкільна бібліотека.– 2010.– №1.– С. 88–91.
Юхименко, К. М. Як навчити дитину цінувати книгу [Текст]: виступ на батьківських зборах / К. Юхименко // Шкільна бібліотека.– 2010.– №3.– С. 69.