Видавнича діяльність / 2013 / "Нові надходження з теорії та методики виховання" (за II півріччя 2012 р.)
Інформаційний список літератури «Нові надходження з теорії та методики виховання» знайомить зі статтями із періодичних видань за ІІ півріччя 2012 року.
Матеріал розміщений у восьми розділах, в межах яких література систематизована за алфавітом авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперника,17
тел. 25-39-41
23-59-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
Комп’ютерний набір: Лось Т. І.
Матеріал розміщений у восьми розділах, в межах яких література систематизована за алфавітом авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперника,17
тел. 25-39-41
23-59-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
Комп’ютерний набір: Лось Т. І.
Школознавство. Педагогіка школи
Бегеза, Л. Є. Соціальна профілактика жорстокого поводження з дітьми [Текст] / Л. Є. Бегеза // Позакласний час. – 2012.– № 15–16.– С. 77–81.
Данілушкін, В. В. Особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями середнього шкільного віку [Текст] / В. В. Данілушкін // Мистецтво в школі.– 2012.– № 10.– (Актуальні діалоги, № 3.– С. 14-2 – 14-7).
Заповіді для вчителів [Текст] // Розкажіть онуку.– 2012.– № 15–16 (серпень).– С. 90.
Краснослободцева, Л. И. Психологическое сопровождение учебно – воспитательного процесса в гимназии [Текст] / Л. И. Краснослободцева // Обдарована дитина.– 2012.– № 7.– С. 36–41.
Луценко, В. «Особливі» діти у звичайній школі [Текст] / В. Луценко // Шкільний світ.– 2012.– № 34 (вересень).– С. 3–4; 5.
Марченко, Т. Головні у ланці [Текст]: організація діяльності класного керівника у виховній роботі / Т. Марченко // Шкільний світ.– 2012.– № 36 (вересень).– С. 5–10.
Планування виховного процесу [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 17–18.– С. 41–54.
Пухайло, О. Батьки і вчителі: разом чи окремо [Текст] / О. Пухайло // Шкільний світ.– 2012.– № 36 (вересень).– С. 3–4.
Напрямки виховання
Алєксєєнко, Т. «Я» + «інші» [Текст]: виховний потенціал шкільного середовища і доброчинної групової діяльності школярів / Т. Алєксєєнко // Шкільний світ.– 2012.– № 46 (грудень).– С. 3–7.
Безсмертна, Н. І. Впровадження методів ейдетики у процес навчання та виховання учнів [Текст] / Н. І. Безсмертна // Обдарована дитина.– 2012.– № 9.– С. 15–23.
Бех, І. Д. Виховний процес з глибинним психозануренням [Текст] / І. Д. Бех // Позакласний час.– 2012.– № 15–16.– С. 68–72; № 17–18.– С. 72–79.
Куниця, Т. Ми – колектив [Текст]: тренінг для підлітків на розвиток групової взаємодії / Т. Куниця // Шкільний світ.– 2012.– № 48.– С. 5–7.
Кучеренко, В. Країна здійснення мрій [Текст]: програма виховної роботи / В. Кучеренко // Шкільний світ.– 2012.– № 33 (вересень).– С. 5–12.
Лісова, О. Д. Інноваційні підходи до розбудови виховної системи авторської школи М. П. Гузика – школи духовності, інтелекту, здоров’я та радості [Текст] / О. Д. Лісова // Виховна робота в школі.– 2012.– № 9.– С. 15–23.– (Досвід виховання).
Родинне і суспільне виховання на національних засадах [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 15–16.– С. 11–22.
Слободян, І. І. Організація навчально – виховного процесу зі створення умов для самоактуалізації та саморозвитку учнів [Текст] / І. І. Слободян // Обдарована дитина.– 2012.– № 9.– С. 2–6.
Теплюк, А. Роль домашнього комп’ютера у вихованні дитини [Текст] / А. Теплюк // Дитячий садок.– 2012.– № 43 (листопад).– С. 20–23.
Ткачук, А. О. Виховання компетентної особистості – завдання сучасної школи [Текст] // Виховна робота в школі.– 2012.– № 8.– С. 2–4.
Тулупова, Т. В. Навчання і виховання успіхом [Текст]: семінар-практикум для вчителів / Т. В. Тулупова // Початкове навчання та виховання.– 2012.– № 32 (листопад).– С. 2–10.
Проекти дитячих об’єднань
Брецко, А. Шлях до Батьківщини [Текст]: проект дитячого об’єднання «Зіронька» / А. Брецко // Шкільний світ.– 2012.– № 29– 30 (серпень).– С. 22–26.
Демчук, С. Волонтери – покоління NEXT: новий вимір [Текст]: проект шкільної парламент. республіки «Нова формація» / С. Демчук // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 7–14.
Потук, О. Віра, Надія, Милосердя [Текст]: проект шкільної республіки «Вектор» / О. Потук, О. Мусійчук // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 15–19.
Проекти дитячих об’єднань [Текст]: спецвипуск // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 3–39.
Расевич, Р. Буду я природі другом [Текст]: проект дитячого громадського об’єднання «Товариство «Сокіл» / Расевич, Р. та ін. // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 35–37.
Шешен, Я. З. Шкільний євроклуб як засіб спілкування [Текст]: проект шкільного клубу «Lingua» / З. Шешеня // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 27–32.
Правове та моральне виховання
Бех, І. Д. Моральна свідомість у поведінці вихованця [Текст] / І. Д. Бех // Позакласний час.– 2012.– № 23–24.– С. 50–55.
Бровко, В. Творіть добро на світі, люди [Текст]: проект конкретної справи / В. Бровко, В. Марич // Шкільний світ.– 2012.– № 29–30 (серпень).– С. 20–21.
Вчимося жити толерантно [Текст]: заняття-тренінг з учнями 7–8 кл. [Текст] // Шкільна бібліотека плюс.– 2012.– № 21–22 (листопад).– С. 26–34; 39–40.
Гарбера, Н. Ф. Українська народна педагогіка про шляхи та засоби попередження інфантильності й аморальності дітей [Текст] / Н. Ф. Гарбера // Виховна робота в школі.– 2012.– № 8 (серпень).– С. 13–19.
Карпенко, Г. В. Морально – етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе [Текст] / Г. В. Карпенко // Виховна робота в школі.– 2012.– № 8 (серпень).– С. 5–12.
Кирмач, Г. Виховання моральних цінностей школярів [Текст] / Г. Кирмач // Шкільний світ.– 2012.– № 48 (грудень).– С. 3–4.
Овчарова, О. М. Досвід піонерської та комсомольської організацій у моральному вихованні учнівської молоді другої половини ХХ століття [Текст] / О. М. Овчарова // Виховна робота в школі.– 2012.– № 10.– С. 2–8.
Поговоримо про вихованість [Текст]: диспут // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 13–14.– С. 77.
Розвиток духовних і моральних цінностей школяра [Текст]: для учнів 9-х класів // Позакласний час.– 2012.– № 23–24.– С. 61–65.
Січкар, А. Софія Русова і Ксенія Маєвська: ідеї діяльнісного підходу до морального виховання [Текст] / А. Січкар // Дошкільне виховання.– 2012.– № 12.– С. 10–12.
Ткаченко, В. Дивитися чи не дивитися? [Текст]: телевізор та інтернет закладають у свідомість дітей помилкові цінності / В. Ткаченко // Україна молода.– 2012.– 21 листопада.– С. 11.
Шуляк, Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально – духовного становлення особистості [Текст] / Н. Є. Шуляк // Виховна робота в школі.– 2012.– № 9.– С. 9–14.– (Теорія вихованя).
Естетичне виховання
Краснова, Н. Ігрові художньо-педагогічні технології у формуванні світовідображення підлітків [Текст] / Н. Краснова // Мистецтво та освіта.– 2012.– № 4.– С. 46–51.
Філіпенко, І. Її величність дитяча душа [Текст]: естетотерапія у школі / І. Філіпенко // Шкільний світ.– 2012.– № 45 (грудень).– (Спецвипуск).
Шипелюк, Л. М. Театралізована діяльність вихованців – сходинка до розвитку творчості та індивідуальності (9–11 кл.) [Текст]: [проект] / Л. М. Шипелюк // Виховна робота в школі.– 2012.– № 9.– С. 28–30.– (Проектна діяльність).
Формування у школярів здорового способу життя
Гозак, С. В. Вплив чинників навчального процесу на показники здоров’я школярів [Текст] / С. В. Гозак // Довкілля та здоров’я.– 2012.– № 3 (липень – вересень).– С. 17–20.
Кучеренко, В. Школа сприяння здоров’ю [Текст]: програма формування навичок здорового способу життя / В. Кучеренко // Шкільний світ.– 2012.– № 33 (вересень).– С. 13–15.
Турчин, О. Азбука здоров’я [Текст]: колективна творча справа / О. Турчин // Шкільний світ.– 2012.– № 39 (жовтень).– С. 9–10.
Обдаровані діти
Корбут, С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії [Текст] / С. Ю. Корбут // Обдарована дитина.– 2012.– № 10.– С. 9–13.
Хамелюк, Т. О. Обережно: обдарованість! [Текст]: [поради психолога; тести; «шк». типи обдарованих дітей; пам’ятка батькам] / Т. О.Хамелюк // Обдарована дитина.– 2012.– № 10.–С. 27–34.
Сім’я. Сімейне виховання
Активна чи... гіперактивна дитина? [Текст]: [інтерв’ю з сімейним та дитячим психологом Оленою Нікітіною] / спілкувалася Зоряна Грабар // Для мами і тата.– 2012.– № 7.– С. 6.
Будьковська, І. Дискутуйте про дітей, але без них [Текст]: [методи виховання в сім’ї] / І. Будьковська // Для мами і тата.– 2012.– № 8.– С. 2.– (Поради для батьків).
Вершиніна, І. В. Психологічні особливості виховання в сім’ї [Текст]: батьківські збори, 8 кл. / І. В. Вершиніна // Виховна робота в школі.– 2012.– № 12.– С. 46–50.
Гаранович, М. Що повинні наші старші діти? І чи справді повинні? [Текст] / М. Гаранович // Для мами і тата.– 2012.– № 11.– С. 6.– (Батьківські збори).
Гарбера, Н. Ф. Як стати авторитетом для своєї дитини [Текст]: заняття батьківського університету / Н. Ф. Гарбера // Виховна робота в школі.– 2012.– № 7.– С. 6–11.
Десятникова, Г. Цикл лекцій для батьків [Текст] / Г. Десятникова // Початкова освіта.– 2012.– № 47 (грудень).– С. 22–24.
Десять заповідей батькам [Текст] // Виховна робота в школі.– 2012.– № 11.– С. 53.
Ділові ігри з батьками [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 23–24.– С. 83–86.
Допоможіть першачку адаптуватися до школи [Текст]: [поради батькам] // Місто.– 2012.– 22 серпня.– С. 17.
Каленська, О. Розповідайте дитині казки – і вона не вередуватиме [Текст]: [казкотерапія – найдавніший метод практичної психології] / О. Каленська // Для мами і тата.– 2012.– № 12.– С. 7.
Коваль, Н. Вірити в себе важливо [Текст]: [як виховати впевнену людину з почуттям власної гідності] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 7.– С. 2.– (Домашня педагогіка).
Коваль, Н. Не знищуйте почуття гідності в дитини [Текст] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 8.– С. 1, 3.– (Домашня педагогіка).
Коваль, Н. Складна розмова, або як говорити з дітьми про смерть [Текст] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 10.– С. 1,2.– (Домашня педагогіка).
Коломієць, Т. «Важкі» підлітки. Хто винуватий і що робити [Текст] / Т. Коломієць // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 7.– (Розв’язуємо проблему).
Корчак, Я. Десять заповідей для батьків [Текст] / Я. Корчак // Для мами і тата.– 2012.– № 7.– С. 1.
Кривенко-Камінська, О. Батько – це відповідально!!! [Текст]: [думка психолога] / О. Кривенко-Камінська // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 1, 2.
Луньова, І. Як уберегти підлітка від насильства [Текст]: [батьківські збори] / І. Луньова // Шкільний світ.– 2012.– № 39 (жовтень).– С. 4–6.
Манько, Л. А. Конфлікт поколінь [Текст] навчальний семінар / Л. А. Манько // Позакласний час.– 2012.– № 15–16. – С. 125– 127. – (Робота з батьками).
Миронець, В. Карати чи ні?; Будьте послідовними; Любов як альтернатива [Текст] / В. Миронець // Порадниця.– 2012.– 21 листопада.– С. 3.– (Домашня порада).
Нагорна, О. Діти з особливими освітніми потребами [Текст]: «Сонячні діти». Співпраця з батьками / О. Нагорна // Початкова освіта. – 2012.– № 47 (грудень).– С. 2–8.
Пациль, І. Конфлікт між учнем і вчителем. Як поводитись батькам? [Текст] / І. Пациль // Для мами і тата.– 2012. – № 12.– С. 1, 2.
Покуса, І. Віртуальна залежність [Текст]: Бесіди з учнями та їхніми батьками / І. Покуса // Шкільний світ.– 2012.– № 32 (серпень).– (Спецвипуск).
Поради батькам щодо виховання в дітей любові до читання [Текст]: матеріали виступу на батьківських зборах // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 13 – 14.– С. 17–21.
Психологічний супровід сімейного виховання [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 17–18.– С. 67–72.
Скільська, Н. Наші діти, або як нам стати мудрими і турботливими батьками? [Текст] / Н. Скільська // Для мами і тата.– 2012.– № 11.– С. 1, 2.– (Домашня педагогіка).
Смайло, І. Що батьки повинні розповісти своїй дитині [Текст]: [як не стати жертвою насильника і як поводитись в небезпечних ситуаціях] / І. Смайло // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 5, 6.
Традиції сімейного читання [Текст] // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 21–22.– С. 91–92.
Щира розмова з сином [Текст]: за листами В. Сухомлинського // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 13–14.– С. 73–74.
Будьковська, І. Дискутуйте про дітей, але без них [Текст]: [методи виховання в сім’ї] / І. Будьковська // Для мами і тата.– 2012.– № 8.– С. 2.– (Поради для батьків).
Вершиніна, І. В. Психологічні особливості виховання в сім’ї [Текст]: батьківські збори, 8 кл. / І. В. Вершиніна // Виховна робота в школі.– 2012.– № 12.– С. 46–50.
Гаранович, М. Що повинні наші старші діти? І чи справді повинні? [Текст] / М. Гаранович // Для мами і тата.– 2012.– № 11.– С. 6.– (Батьківські збори).
Гарбера, Н. Ф. Як стати авторитетом для своєї дитини [Текст]: заняття батьківського університету / Н. Ф. Гарбера // Виховна робота в школі.– 2012.– № 7.– С. 6–11.
Десятникова, Г. Цикл лекцій для батьків [Текст] / Г. Десятникова // Початкова освіта.– 2012.– № 47 (грудень).– С. 22–24.
Десять заповідей батькам [Текст] // Виховна робота в школі.– 2012.– № 11.– С. 53.
Ділові ігри з батьками [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 23–24.– С. 83–86.
Допоможіть першачку адаптуватися до школи [Текст]: [поради батькам] // Місто.– 2012.– 22 серпня.– С. 17.
Каленська, О. Розповідайте дитині казки – і вона не вередуватиме [Текст]: [казкотерапія – найдавніший метод практичної психології] / О. Каленська // Для мами і тата.– 2012.– № 12.– С. 7.
Коваль, Н. Вірити в себе важливо [Текст]: [як виховати впевнену людину з почуттям власної гідності] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 7.– С. 2.– (Домашня педагогіка).
Коваль, Н. Не знищуйте почуття гідності в дитини [Текст] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 8.– С. 1, 3.– (Домашня педагогіка).
Коваль, Н. Складна розмова, або як говорити з дітьми про смерть [Текст] / Н. Коваль // Для мами і тата.– 2012.– № 10.– С. 1,2.– (Домашня педагогіка).
Коломієць, Т. «Важкі» підлітки. Хто винуватий і що робити [Текст] / Т. Коломієць // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 7.– (Розв’язуємо проблему).
Корчак, Я. Десять заповідей для батьків [Текст] / Я. Корчак // Для мами і тата.– 2012.– № 7.– С. 1.
Кривенко-Камінська, О. Батько – це відповідально!!! [Текст]: [думка психолога] / О. Кривенко-Камінська // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 1, 2.
Луньова, І. Як уберегти підлітка від насильства [Текст]: [батьківські збори] / І. Луньова // Шкільний світ.– 2012.– № 39 (жовтень).– С. 4–6.
Манько, Л. А. Конфлікт поколінь [Текст] навчальний семінар / Л. А. Манько // Позакласний час.– 2012.– № 15–16. – С. 125– 127. – (Робота з батьками).
Миронець, В. Карати чи ні?; Будьте послідовними; Любов як альтернатива [Текст] / В. Миронець // Порадниця.– 2012.– 21 листопада.– С. 3.– (Домашня порада).
Нагорна, О. Діти з особливими освітніми потребами [Текст]: «Сонячні діти». Співпраця з батьками / О. Нагорна // Початкова освіта. – 2012.– № 47 (грудень).– С. 2–8.
Пациль, І. Конфлікт між учнем і вчителем. Як поводитись батькам? [Текст] / І. Пациль // Для мами і тата.– 2012. – № 12.– С. 1, 2.
Покуса, І. Віртуальна залежність [Текст]: Бесіди з учнями та їхніми батьками / І. Покуса // Шкільний світ.– 2012.– № 32 (серпень).– (Спецвипуск).
Поради батькам щодо виховання в дітей любові до читання [Текст]: матеріали виступу на батьківських зборах // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 13 – 14.– С. 17–21.
Психологічний супровід сімейного виховання [Текст] // Позакласний час.– 2012.– № 17–18.– С. 67–72.
Скільська, Н. Наші діти, або як нам стати мудрими і турботливими батьками? [Текст] / Н. Скільська // Для мами і тата.– 2012.– № 11.– С. 1, 2.– (Домашня педагогіка).
Смайло, І. Що батьки повинні розповісти своїй дитині [Текст]: [як не стати жертвою насильника і як поводитись в небезпечних ситуаціях] / І. Смайло // Для мами і тата.– 2012.– № 9.– С. 5, 6.
Традиції сімейного читання [Текст] // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 21–22.– С. 91–92.
Щира розмова з сином [Текст]: за листами В. Сухомлинського // Шкільна бібліотека.– 2012.– № 13–14.– С. 73–74.