Архів документів / Вчителям-предметникам / Всесвітня література в середніх навчальних закладах України / 2012 рік / Зміст тут (06.2012р.)
ЗМІСТ
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
Новий час - нові програми
Не треба боятися змін! Інтерв'ю з керівником робочої групи з розробки програми зі світової літератури Ольгою НІКОЛЕНКО
Дитяче читання - дорослі проблеми
МАЦЕВКО-БЕКЕРСЬКА Лідія. Ментор словесного мистецтва чи «чарівне дзеркало»? Герменевтичний дискурс дитячої літератури
ЗДРАЖКО Аліна. Право на дитячу мову. У перекладацькій майстерні Віталія Радчука
СТРЕБКОВА Юлія. Тендерний дисбаланс у дитячій літературі
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо учасників III, заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011».
ДЕМЧЕНКО Олена. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання
«Ти ж вижив, солдате!» Урок за оповіданням М. Шолохова «Доля людини»
Дві літератури - два світи. Літературне ерудит-шоу
Літературний компонент Держстандарту: компаративна лінія
ГЕТЬМАНЕНКО Ірина. Шевченко та Овідій: споріднення доль і творів
Новий час - нові програми
Не треба боятися змін! Інтерв'ю з керівником робочої групи з розробки програми зі світової літератури Ольгою НІКОЛЕНКО
Дитяче читання - дорослі проблеми
МАЦЕВКО-БЕКЕРСЬКА Лідія. Ментор словесного мистецтва чи «чарівне дзеркало»? Герменевтичний дискурс дитячої літератури
ЗДРАЖКО Аліна. Право на дитячу мову. У перекладацькій майстерні Віталія Радчука
СТРЕБКОВА Юлія. Тендерний дисбаланс у дитячій літературі
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо учасників III, заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011».
ДЕМЧЕНКО Олена. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання
«Ти ж вижив, солдате!» Урок за оповіданням М. Шолохова «Доля людини»
Дві літератури - два світи. Літературне ерудит-шоу
Літературний компонент Держстандарту: компаративна лінія
ГЕТЬМАНЕНКО Ірина. Шевченко та Овідій: споріднення доль і творів
НАУМЕНКО Світлана. Порівняння оригіналу та перекладу в процесі вивчення світової літератури
ГАНІЧ Наталія. «Сильне, як смерть». Тема кохання у творах Григора Тютюнника «Три зозулі
з поклоном» та Олександра Купріна «Гранатовий браслет»
ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
ЧУМАЧЕНКО Алла. «Я памятник себе воздвиг нерукотворний...» Литературно-музьїкальная композиция, посвященная А. С. Пушкину
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
Программы для средних общеобразовательньїх школ с украинским языком обучения. Русский язьїк.
Факультативньїй курс. 5-11 классы
К 200-летию со дня рождения И. И. Срезневского
Основоположник лингвистической географии
ГАНІЧ Наталія. «Сильне, як смерть». Тема кохання у творах Григора Тютюнника «Три зозулі
з поклоном» та Олександра Купріна «Гранатовий браслет»
ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
ЧУМАЧЕНКО Алла. «Я памятник себе воздвиг нерукотворний...» Литературно-музьїкальная композиция, посвященная А. С. Пушкину
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
Программы для средних общеобразовательньїх школ с украинским языком обучения. Русский язьїк.
Факультативньїй курс. 5-11 классы
К 200-летию со дня рождения И. И. Срезневского
Основоположник лингвистической географии