Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська мова і література в школі / 2012 рік / Зміст тут (04.2012р.)
ЗМІСТ
МЕТОДИКА МОВИ
С. Омельчук. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови
Я. Бондаренко. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання
Я. Яремчук. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів
С. Цінько, В. Цячкова. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників
Г. Шелехова. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
С. Привалова. Вивчаємо мову художнього твору
Я. Скоморовська. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури
З. Шевченко. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури (методичні рекомендації до вивчення спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Т. Кусакіна. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури)
А. Сокур. Г. Тютюнник. Повість «Вогник далеко в степу» (урок позакласного читання у 7 класі)
НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ
В. Маткобожик. Довідник «Все для учнів про фразеологію»
НАУКА - ШКОЛІ
Т. Бовсунівська. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка
КРУГЛИЙ СТІЛ
Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (матеріали круглого столу)
С. Омельчук. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови
Я. Бондаренко. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання
Я. Яремчук. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів
С. Цінько, В. Цячкова. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників
Г. Шелехова. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
С. Привалова. Вивчаємо мову художнього твору
Я. Скоморовська. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури
З. Шевченко. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури (методичні рекомендації до вивчення спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Т. Кусакіна. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури)
А. Сокур. Г. Тютюнник. Повість «Вогник далеко в степу» (урок позакласного читання у 7 класі)
НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ
В. Маткобожик. Довідник «Все для учнів про фразеологію»
НАУКА - ШКОЛІ
Т. Бовсунівська. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка
КРУГЛИЙ СТІЛ
Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (матеріали круглого столу)