Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська література в загальноосвітній школі / 2012 рік / Зміст тут (06-07.2012р.)
ЗМІСТ
Портрети вчених-методистів України
Дига Н. Творча діяльність професора Ніли Йосипівни Волошиної з проекцією на сьогодення. Круглий стіл на вшанування пам'яті провідного науковця, вченого, людини доброї і щирої душі
Халін В., Лісовський А. Пам'яті вченого-методиста. Рецензія на біобібліографічний покажчик "Ніла Йосипівна Волошина"
Літературознавство і школа
Іванишин П. Заручники нігілізму та творці буття: роздуми про постмодерн і літературу
Голобородько Я. Стильовий гербаріум Мар'яни Савки
Фахові проблеми
Шуляр В. Методика організації рефлексії на уроці літератури
Логвіненко Н. Рецензія на науково-методичний посібник "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" В.І. Шуляра
Кошара Ю. Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа)
Фасоля А. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички
Ревчук С. Розробка компетентнісних завдань з української літератури
КОНКУРС "Краса і сила мистеитва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Черненко В. Правда, обпалена війною. Доля народу крізь призму авторського бачення та оцінки
Олександра Довженка в кіноповісті "Україна в огні"
Шепель С. Вивчаємо "Казку про яян" Емми Андієвської
Номінація "Сценарій позакласного заходу"
Мовмига Ю. Я — особистість. Виховна година, присвячена Олександру Жданову, колишньому випускнику гімназії
Учитель року — 2012
Філіна Т. Слово про вчителя
Целищев О. Педагогічна та методична діяльність Л.А. Назаренко
Назаренко Л. Проектно-конструкторська модель уроку літератури. Драма-феєрія "Лісова пісня" Лесі Українки
Література рідного краю
Кравченко В. Голосом степу про любов
Факультатив
Дига Н., Юхименко І. Синтез жанрів утопії та антиутопії в романі "Сонячна машина" Володимира Винниченка
Готуємо майбутнього вчителя
Романишина Н. Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії
На засадах родоцентризму
Вертій О. За законами Роду
Халін В., Лісовський А. Пам'яті вченого-методиста. Рецензія на біобібліографічний покажчик "Ніла Йосипівна Волошина"
Літературознавство і школа
Іванишин П. Заручники нігілізму та творці буття: роздуми про постмодерн і літературу
Голобородько Я. Стильовий гербаріум Мар'яни Савки
Фахові проблеми
Шуляр В. Методика організації рефлексії на уроці літератури
Логвіненко Н. Рецензія на науково-методичний посібник "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" В.І. Шуляра
Кошара Ю. Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа)
Фасоля А. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички
Ревчук С. Розробка компетентнісних завдань з української літератури
КОНКУРС "Краса і сила мистеитва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Черненко В. Правда, обпалена війною. Доля народу крізь призму авторського бачення та оцінки
Олександра Довженка в кіноповісті "Україна в огні"
Шепель С. Вивчаємо "Казку про яян" Емми Андієвської
Номінація "Сценарій позакласного заходу"
Мовмига Ю. Я — особистість. Виховна година, присвячена Олександру Жданову, колишньому випускнику гімназії
Учитель року — 2012
Філіна Т. Слово про вчителя
Целищев О. Педагогічна та методична діяльність Л.А. Назаренко
Назаренко Л. Проектно-конструкторська модель уроку літератури. Драма-феєрія "Лісова пісня" Лесі Українки
Література рідного краю
Кравченко В. Голосом степу про любов
Факультатив
Дига Н., Юхименко І. Синтез жанрів утопії та антиутопії в романі "Сонячна машина" Володимира Винниченка
Готуємо майбутнього вчителя
Романишина Н. Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії
На засадах родоцентризму
Вертій О. За законами Роду