Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

З досвіду експериментальної роботи

Лариса ВАРЗАЦЬКА. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів (10-11 класи, академічний рівень)

Лариса ЛІЩИНСЬКА. «Як парость виноградної лози, плекайте мову...» (Урок у 10 класі)

Людмила ПАШКОВА. Основні групи фразеологізмів. Стилістичні засоби фразеології (Урок у 10 класі з використанням інформаційно-комп'ютерних технологій ) 

НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ


Сергій ОМЕЛЬЧУК.
Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя-словесника

НОВІТНЄ ПРОЧИТАННЯ ТВОРІВ ШЕВЧЕНКА
Кінематографічний код Тараса Шевченка

Григорій КЛОЧЕК. «Садок вишневий коло хати...» як кінотекст

ОБГОВОРЮЄМО, ОСМИСЛЮЄМО, ПРОПОНУЄМО...

Петро БІЛОУС.
На шляху до животворного слова

МОВОЗНАВСТВО

Орися ДЕМСЬКА. Словник і час

Валентина ГЕРАСИМЧУК. Числівник у фразеологічних зворотах.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА


Василь МАРКО. Наближення до Шевченка (Аналітичні етюди)

Ольга ТЕТЕРІНА. Проблема перекладу крізь призму літературознавчих поглядів Павла Грабовського

СТИЛІ І НАПРЯМИ

Марія МОКЛИЦЯ.
Стильовий розріз модернізму: полемічні зауваги та практичні настанови

БІБЛІОТЕЧКА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Галина РАЙБЕДЮК. «...Каїном не був, а в Треносі пребував...» (Стоїцизм у ліриці Степана Сапеляка)

Степан САПЕЛЯК. Поезії 

Антологія одного вірша

Ольга СЛОНЬОВСЬКА. Зелені ночі, сутінки врочисті

Книжки, подаровані редакції

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Тамари Зеленецької