Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

Літературознавство і школа

Єременко О., Баранова О. Українці на чужині: варіативність буття (за романом "Мальви" Р. Іваничука) 

Привалова С., Вишневецька О. Образ Марії в українській літературі 

Фахові проблеми


Яценко Т. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі 

Адабір А.
Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів 

Небеленчук І.
Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя (за романом В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля") 

КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"


Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва
"

Ульянова Г. Інтимна лірика Лесі Українки. Ідея невмирущості справжнього кохання, засоби психологічної характеристики настрою ліричного героя у віршах "Все-все покинуть"..., "Уста говорять" та в поетичній прозі "Твої листи..." 

Черненко В. Вічна загадка любові (за новелою Гр. Тютюнника "Три зозулі з поклоном") 

Учитель року — 2012

Якобчук Я.
Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано. Текст і підтекст роману В. Підмогильного "Місто". 11 клас 

Атестація — крок по майстерності

Защипас В. Шляхи вдосконалення мовної культури сучасного педагога та його вихованців 

Вивчаємо поему М. Вороного "Євшан-зілля". 8 клас 

Дебют

Привалова М.
Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців

Позакласна робота

До Дня слов 'янської писемності

Защипас В., Лінкевич Л. "Мова — життя духовного основа". Усний літературно-музичний журнал

Бабійчук Т. Екскурсія в музей Джозефа Конрада у Тереховому 

На засадах родоцентризму


Корж-Усенко Л. Джерельній базі — широку основу 

Дубровська С.
Основна мета — національно свідома особистість