Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська література в загальноосвітній школі / 2012 рік / Зміст тут (05.2012р.)
ЗМІСТ
Літературознавство і школа
Єременко О., Баранова О. Українці на чужині: варіативність буття (за романом "Мальви" Р. Іваничука)
Привалова С., Вишневецька О. Образ Марії в українській літературі
Фахові проблеми
Яценко Т. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі
Адабір А. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів
Небеленчук І. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя (за романом В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля")
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Ульянова Г. Інтимна лірика Лесі Українки. Ідея невмирущості справжнього кохання, засоби психологічної характеристики настрою ліричного героя у віршах "Все-все покинуть"..., "Уста говорять" та в поетичній прозі "Твої листи..."
Черненко В. Вічна загадка любові (за новелою Гр. Тютюнника "Три зозулі з поклоном")
Учитель року — 2012
Якобчук Я. Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано. Текст і підтекст роману В. Підмогильного "Місто". 11 клас
Атестація — крок по майстерності
Защипас В. Шляхи вдосконалення мовної культури сучасного педагога та його вихованців
Вивчаємо поему М. Вороного "Євшан-зілля". 8 клас
Дебют
Привалова М. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців
Позакласна робота
До Дня слов 'янської писемності
Защипас В., Лінкевич Л. "Мова — життя духовного основа". Усний літературно-музичний журнал
Бабійчук Т. Екскурсія в музей Джозефа Конрада у Тереховому
На засадах родоцентризму
Корж-Усенко Л. Джерельній базі — широку основу
Дубровська С. Основна мета — національно свідома особистість
Єременко О., Баранова О. Українці на чужині: варіативність буття (за романом "Мальви" Р. Іваничука)
Привалова С., Вишневецька О. Образ Марії в українській літературі
Фахові проблеми
Яценко Т. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі
Адабір А. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів
Небеленчук І. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя (за романом В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля")
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Ульянова Г. Інтимна лірика Лесі Українки. Ідея невмирущості справжнього кохання, засоби психологічної характеристики настрою ліричного героя у віршах "Все-все покинуть"..., "Уста говорять" та в поетичній прозі "Твої листи..."
Черненко В. Вічна загадка любові (за новелою Гр. Тютюнника "Три зозулі з поклоном")
Учитель року — 2012
Якобчук Я. Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано. Текст і підтекст роману В. Підмогильного "Місто". 11 клас
Атестація — крок по майстерності
Защипас В. Шляхи вдосконалення мовної культури сучасного педагога та його вихованців
Вивчаємо поему М. Вороного "Євшан-зілля". 8 клас
Дебют
Привалова М. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців
Позакласна робота
До Дня слов 'янської писемності
Защипас В., Лінкевич Л. "Мова — життя духовного основа". Усний літературно-музичний журнал
Бабійчук Т. Екскурсія в музей Джозефа Конрада у Тереховому
На засадах родоцентризму
Корж-Усенко Л. Джерельній базі — широку основу
Дубровська С. Основна мета — національно свідома особистість