Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

НАУКОВЕЦЬ - ПРАКТИКОВІ

Сергій ОМЕЛЬЧУК.
Тезаурус основних видів дослідницьких завдань з української мови 

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

Сергій КОВАЛЕНКО, Олена КОЗОВА, Людмила ХИЖКІНА. У писанці життя й надія воскресає (Урок у 10 класі) 
 
* * *

Ірина СІТЬКОВА. Життєвий і творчий шлях Володимира Винниченка. Новела «Момент» (10 клас) 

Олена ІСАЄВА. Володимир Дрозд, «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення 

Антон СЛЮСАР. Чи знаєш ти роман Пантелеймона Куліша «Чорна рада»? (Урок-конкурс у 9 класі) 

Ірина ПАВЛІВ. Життєствердний сміх Павла Глазового (Урок позакласного читання у 6 класі) 

НА ЧАСІ

Олексій ВЕРТІЙ.
Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки і поняття 

МОВОЗНАВСТВО

СТУДІЇ МАГІСТРАНТІВ

Тамара ГУМЕНЮК. Соціолінгвістичний погляд на питання багатоосновності української літературної мови 

До мовних глибин

Галина ГОЛОСОВСЬКА.
За десять друга чи без десяти два? 

Олександра БОРЕЙЧУК.
Від влучного слова - до точного змісту

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАВІСТИКА

Ігор ІСІЧЕНКО.
Мученицький архетип у житійному просторі Руїни

СТИЛІ І НАПРЯМИ

Роман ГОЛОД. Натуралізм

Наталія КОБЗЕЙ. Від натуралізму до неонатуралізму: естетичні шукання Володимира Винниченка 

РЕЦЕНЗІЇ

Андрій ПЕЧАРСЬКИЙ. У дзеркалі літературознавчої апологетики бого-націо-центризму

ХРОНІКА

Українська література в системі гуманітарної освіти: викладання і вивчення

Книжки, подаровані редакції 

Антологія одного вірша


МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Леоніда Павленка