Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська література в загальноосвітній школі / 2012 рік / Зміст тут (03.2012р.)
ЗМІСТ
Портрети українських методистів
Тимошенко Ю., Киченко О., Корновенко Л. Лицар вітчизняної науки. Анатолію Градовському - 60!
Літературознавство і школа
Іванишин Р. Художній світ: трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців
Взаємозв'язки літератур
Ткаченко Р. Постать вченого у романах В. Домонтовича "Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін": спільне і відмінне
Фахові проблеми
Бондаренко Ю. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")
Назаренко Л. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти
Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"
Номінація "Науковці — вчителям"
Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Нікітченко Л. Образ солов'я як утілення творчої особистості (за твором Костянтини Малицької "Соловей"). 5 клас
Конончук Н. Ейдетика у навчанні літератури. Конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви І". 8 клас
Болюк О. "Слово о полку Ігоревім" — шедевр давньоруської літератури. 9 клас
"Учитель року — 2012"
Барановська В. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка". 8 клас
ГОТУЄМОСЯ до тестування
Бондаренко Л. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами
До конспекту вчителя
Сокол Т. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933—1944 рр.)
Тимошенко Ю., Киченко О., Корновенко Л. Лицар вітчизняної науки. Анатолію Градовському - 60!
Літературознавство і школа
Іванишин Р. Художній світ: трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців
Взаємозв'язки літератур
Ткаченко Р. Постать вченого у романах В. Домонтовича "Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін": спільне і відмінне
Фахові проблеми
Бондаренко Ю. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")
Назаренко Л. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти
Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова"
Номінація "Науковці — вчителям"
Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Нікітченко Л. Образ солов'я як утілення творчої особистості (за твором Костянтини Малицької "Соловей"). 5 клас
Конончук Н. Ейдетика у навчанні літератури. Конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви І". 8 клас
Болюк О. "Слово о полку Ігоревім" — шедевр давньоруської літератури. 9 клас
"Учитель року — 2012"
Барановська В. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка". 8 клас
ГОТУЄМОСЯ до тестування
Бондаренко Л. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами
До конспекту вчителя
Сокол Т. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933—1944 рр.)