Архів документів / Вчителям-предметникам / Зарубіжна література / 2012 рік / Зміст тут (02.2012р.)
ЗМІСТ
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій) у процесі викладання світової літератури
Література в медійному і кіберпросторі
Пронкевич О. Донкіхотська іконосфера як герменевтичний інструмент і методичний прийом
Дистанційний тренінг
Хроменко І. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація Заняття №10
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу "Сучасні підходи до вивчення світової літератури"
Роботи Адріани Химинець, Олени Діденко, Людмили Урожай, Вікторії Устіяновської, Вікторії Чернухи, Христини Ходоровської, Світлани Дячок, Лілії Бондарук, Оксани Гундерич, Людмили Завгородньої, Наталії Рябошапко, Любові Качур, Людмили Соломки, Олени Бондаренко, Ольги Северин
11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Тема: Ясунарі Кавабата. Повість "Тисяча журавлів"
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Носко І. І. Герой "Подорожнього..." як жертва війни. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору
Сопіжук М. Т. Чи потрібні людству янголи? Урок за оповіданням Гарсіа Маркеса "Стариган з крилами"
Вальчук Н. А., Лабнюк О. М. Організація інтегрованого уроку світової літератури та інформатики
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Інтегрований урок музичного мистецтва та світової літератури у 8 класі
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Прекрасне та потворне у житті та творах мистецтва. Інтегрований урок світової літератури та музичного мистецтва у 6 класі
Літературні паралелі
Хороб С. Драматургія Вільяма Батлера Єйтса початку XX століття й українська модерна драма: від символу до ритуалу
Літературна Атлантика
Хроменко І. "Шекспірівське питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова. Продовження
Семінар
Богосвятская А. И. Материалы к проведению семинара "Феномен литературной мистификации" для 10(11) классов
Література в медійному і кіберпросторі
Пронкевич О. Донкіхотська іконосфера як герменевтичний інструмент і методичний прийом
Дистанційний тренінг
Хроменко І. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація Заняття №10
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу "Сучасні підходи до вивчення світової літератури"
Роботи Адріани Химинець, Олени Діденко, Людмили Урожай, Вікторії Устіяновської, Вікторії Чернухи, Христини Ходоровської, Світлани Дячок, Лілії Бондарук, Оксани Гундерич, Людмили Завгородньої, Наталії Рябошапко, Любові Качур, Людмили Соломки, Олени Бондаренко, Ольги Северин
11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Тема: Ясунарі Кавабата. Повість "Тисяча журавлів"
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Носко І. І. Герой "Подорожнього..." як жертва війни. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору
Сопіжук М. Т. Чи потрібні людству янголи? Урок за оповіданням Гарсіа Маркеса "Стариган з крилами"
Вальчук Н. А., Лабнюк О. М. Організація інтегрованого уроку світової літератури та інформатики
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Інтегрований урок музичного мистецтва та світової літератури у 8 класі
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Прекрасне та потворне у житті та творах мистецтва. Інтегрований урок світової літератури та музичного мистецтва у 6 класі
Літературні паралелі
Хороб С. Драматургія Вільяма Батлера Єйтса початку XX століття й українська модерна драма: від символу до ритуалу
Літературна Атлантика
Хроменко І. "Шекспірівське питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова. Продовження
Семінар
Богосвятская А. И. Материалы к проведению семинара "Феномен литературной мистификации" для 10(11) классов