Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська мова та література / Зміст тут (02.2012р.)
ЗМІСТ
Мій урок
Сніжана Байдусь. Лексичне значення слова. Орфографічна грамотність. 5-й клас
Галина Білера-Ісупова. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія. 5-й клас
Валентина Дюкова. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Урок повторення вивченого матеріалу. 5-й клас
Тамара Мороз. Таємниці храму Володарки «Орфографії». Повторення вивченого з теми «Орфографія». 5-й клас
Оксана Горбатюк. Ступені порівняння прикметників. 6-й клас
Валентина Водясова. Написання не з прикметниками. 6-й клас
Наталія Касьяненко. Написання складних прикметників через дефіс або разом. 6-й клас
Лариса Дись. Повторення й узагальнення вивченого про прикметник. 6-й клас
Людмила Волошина. Усний переказ тексту розповідного характеру із творчим завданням 10-й клас
Надія Матвієнко. Мікротеми, підтеми, ССЦ. Інтонація. ССЦ і абзаци. 9-й клас
Тетяна Петриченко. Складні випадки правопису різних частин мови. 10-й клас
Презентації
Надія Таран, Юлія Радченко. Підготовка вчителів-словесників до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: важливі акценти
Сніжана Байдусь. Лексичне значення слова. Орфографічна грамотність. 5-й клас
Галина Білера-Ісупова. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія. 5-й клас
Валентина Дюкова. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Урок повторення вивченого матеріалу. 5-й клас
Тамара Мороз. Таємниці храму Володарки «Орфографії». Повторення вивченого з теми «Орфографія». 5-й клас
Оксана Горбатюк. Ступені порівняння прикметників. 6-й клас
Валентина Водясова. Написання не з прикметниками. 6-й клас
Наталія Касьяненко. Написання складних прикметників через дефіс або разом. 6-й клас
Лариса Дись. Повторення й узагальнення вивченого про прикметник. 6-й клас
Людмила Волошина. Усний переказ тексту розповідного характеру із творчим завданням 10-й клас
Надія Матвієнко. Мікротеми, підтеми, ССЦ. Інтонація. ССЦ і абзаци. 9-й клас
Тетяна Петриченко. Складні випадки правопису різних частин мови. 10-й клас
Презентації
Надія Таран, Юлія Радченко. Підготовка вчителів-словесників до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: важливі акценти