Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська мова і література в школі / 2011 рік / Зміст тут (07.2011р.)
ЗМІСТ
МЕТОДИКА МОВИ
С. Омельчук. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу
Н. Остапенко. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі.
Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі
Л. Шевчук. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів
Л. Варзацька. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Л. Овдійчук. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета)
О. Колінько. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу)
З. Шевченко. Літературний символізм і мистецько-художня концепція
О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
О. Фенцик. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Н. Бойко. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема «Дієприкметник», 7 клас)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
О. Семеног. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення
НАУКА - ШКОЛІ
М. Набок. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум.
ГОТУЄМОСЯ ДО ТЕМАТИЧНИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ І ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ
В. Новосьолова. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми «Стилістичні засоби лексикології і фразеології»
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ
О. Смольська, І. Сьома. Не проспіть Україну мою! (сценарій літературно-музичної композиції)
РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ
З. Столяр. Путівник на шляху професійного становлення й удосконалення
С. Омельчук. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу
Н. Остапенко. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі.
Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі
Л. Шевчук. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів
Л. Варзацька. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Л. Овдійчук. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета)
О. Колінько. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу)
З. Шевченко. Літературний символізм і мистецько-художня концепція
О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
О. Фенцик. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Н. Бойко. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема «Дієприкметник», 7 клас)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
О. Семеног. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення
НАУКА - ШКОЛІ
М. Набок. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум.
ГОТУЄМОСЯ ДО ТЕМАТИЧНИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ І ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ
В. Новосьолова. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми «Стилістичні засоби лексикології і фразеології»
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ
О. Смольська, І. Сьома. Не проспіть Україну мою! (сценарій літературно-музичної композиції)
РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ
З. Столяр. Путівник на шляху професійного становлення й удосконалення