Архів документів / Вчителям-предметникам / Всесвітня література в середніх навчальних закладах України / 2011 рік / Зміст тут (10.2011р.)
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
Для громадського обговорення
ТАРАНІК-ТКАЧУК КАТЕРИНА. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас
Державний стандарт базової і повної середньої освіти.
Освітня галузь мови і літератури (Проект)
Передусім - грамотний мовець і творчий читач (Інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі «Мови і літератури» Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологічних наук, професором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Ольгою НІКОЛЕНКО)
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ. Формування літературного канону та курикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях
З досвіду колег.
СНЄГІРЬОВА ВАЛЕНТИНА. Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5 - 6 класів
Поповнюємо книжкову полицю.
НИЧКАЛО НЕЛЛЯ. Коли педагогіка й мистецтво нероздільні
Інформує Міністерство. Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011»
ЩОЛОК ГАЛИНА Інтерв'ю з лауреатом
Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури
Що робить людину щасливою? (Урок за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»)
Борис Пастернак: шляхи долі (Зустріч в інтернет-кафе)
Компаративний підхід до вивчення літературних творів
МОМОТЮК ТАМАРА, ВИШНЕВСЬКА РАЇСА. Інтегрований урок за п'єсами Мольєра «Міщанин-шляхтич» та І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»
ЩЕРБИНА АНТОНІНА. Порівняльна поетика європейської «нової драми»: Г. Ібсен «Ляльковий дім», В. Винниченко «Брехня»
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
7 клас
СТЕПАНЕНКО ЛЮДМИЛА. Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору (Урок-зіставлення за баладою Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок»)
9 клас
КАШУБА ЄВДОКІЯ. Художній твір як заклик до об'єднання вітчизни (Система уроків за народною драмою «Вільгельм Телль» Ф. Шиллера)
11 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
ДАВИДЮК ЛЮДМИЛА. Календарно-тематическое планирование уроков русского языка для 11 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке (курс 1-11)
КОРСАКОВ ВЛАДИМИР. Планирование уроков русского языка для 11 класса школ c ибучением на украинском языке (начало изучения с 5 класса)
Для громадського обговорення
ТАРАНІК-ТКАЧУК КАТЕРИНА. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас
Державний стандарт базової і повної середньої освіти.
Освітня галузь мови і літератури (Проект)
Передусім - грамотний мовець і творчий читач (Інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі «Мови і літератури» Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологічних наук, професором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Ольгою НІКОЛЕНКО)
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ. Формування літературного канону та курикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях
З досвіду колег.
СНЄГІРЬОВА ВАЛЕНТИНА. Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5 - 6 класів
Поповнюємо книжкову полицю.
НИЧКАЛО НЕЛЛЯ. Коли педагогіка й мистецтво нероздільні
Інформує Міністерство. Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011»
ЩОЛОК ГАЛИНА Інтерв'ю з лауреатом
Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури
Що робить людину щасливою? (Урок за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»)
Борис Пастернак: шляхи долі (Зустріч в інтернет-кафе)
Компаративний підхід до вивчення літературних творів
МОМОТЮК ТАМАРА, ВИШНЕВСЬКА РАЇСА. Інтегрований урок за п'єсами Мольєра «Міщанин-шляхтич» та І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»
ЩЕРБИНА АНТОНІНА. Порівняльна поетика європейської «нової драми»: Г. Ібсен «Ляльковий дім», В. Винниченко «Брехня»
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
7 клас
СТЕПАНЕНКО ЛЮДМИЛА. Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору (Урок-зіставлення за баладою Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок»)
9 клас
КАШУБА ЄВДОКІЯ. Художній твір як заклик до об'єднання вітчизни (Система уроків за народною драмою «Вільгельм Телль» Ф. Шиллера)
11 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
ДАВИДЮК ЛЮДМИЛА. Календарно-тематическое планирование уроков русского языка для 11 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке (курс 1-11)
КОРСАКОВ ВЛАДИМИР. Планирование уроков русского языка для 11 класса школ c ибучением на украинском языке (начало изучения с 5 класса)