Архів документів / Видавнича діяльність (архів) / 2009 рік / Нові надходження з теорії та методики виховання
Тернопільська обласна бібліотека для дітей
Відділ довідково-бібліографічної та інформаційної роботи
Відділ довідково-бібліографічної та інформаційної роботи
Нові надходження з теоріїта методики виховання
Інформаційний список
Інформаційний список літератури „Нові надходження з теорії та методики виховання” знайомить із статтями з періодичних видань за І півріччя 2009 року.
Матеріал розміщений у чотирьох розділах в межах яких література систематизована в алфавіті авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Матеріал розміщений у чотирьох розділах в межах яких література систематизована в алфавіті авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперніка, 17
тел. 25-39-41, 23-59-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
Школознавство. Педагогіка школи
Шалва Амонашвілі: Головне створити в людині Людину. Це як збудувати храм, що завжди не просто: доктор психол. наук, засн. Міжнар. центру „Гуманна педагогіка” – про пошук істини за шк. партою, причини відторгнення дітей від школи і четвертий вимір педаг. свідомості / записала Лариса Салімонович // Україна молода.– 2009.– 20 березня.– С. 18.
Богуславський, С. Десять порад молодому вчителю [Текст] / С. Богуславський // Шкільний світ.– 2009.– №19.– С. 1–4.
Бодруг, Н. Адольф Дістервег про особистість учителя [Текст] / Н. Бодруг // Освітянин.– 2009.– №1.– С. 20–21.
Гончар, С. Вдосконалення змісту і структури уроку [Текст]: особистісно зорієнтований урок / С. Гончар // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №10 (березень).– С.3–5.
Данилевська, О. Школа та її світ – від образу до слова [Текст]: начерки мовного портрета українського школяра / О.Данилевська // Диво слово.– 2009.– №3.– С. 2–7.
Єфімова, І. В. Педагогічна технологія „Створення ситуації успіху” та інтерактивні методи перевірки знань [Текст] / І. Єфімов // Зарубіжна література в школах України.– 2009.– №1.– С. 30–35.
Зарічна, О. Вчитель очима учнів: особливості авторитету [Текст] / О. Зварич // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 14–15.
Йосепчук, С. Як навчитися легко вчитися [Текст] / С.Йосепчук // Освітянин.– 2009.– №1.– С. 24–25.
Китайцев, О. М. Інформатика та розвиток сучасної школи [Текст] / О. М. Китайцев // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С. 30–32.
Кітчак, Т. Розвиток природних талантів дітей у ракурсі сучасної освіти [Текст] / Т. Кітчак // Освітянин.– 2009.– №3.– С.19–20.
Крих, Г. Особливості формування мотивації навчальної діяльності школярів [Текст] / Г. Крих // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 16–17.
Кухар, Л. О. Науково-методична робота і творче навчальне середовище гімназії [Текст] / Л. О. Кухар // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С. 13–20.
Самі плануємо, самі готуємо, самі проводимо, самі аналізуємо [Текст]: колективна творча діяльність у школі // Шкільний світ.– 2009.– №20 (травень).– С. 11–14.
Срібняк, О. Педагогічний дизайн мультимедійного уроку [Текст] / О. Срібняк // Історія України.– 2008.– №37.– С. 10–12; №38.– С. 11–13;
Стасишен, Л. Засоби активації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Л. Стасишен // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 13–14.
Стрибулевич, Т. Педагогічний конфлікт: розпізнати ще до початку [Текст]: тренінг / Т. Стрибулевич // Шкільний світ.– 2009.– №19.– С. 5–8.
Тетьорко, Т. Корпоративна культура [Текст] / Т. Тетьорко, Л. Чухно // Шкільний світ.– 2009.– №16 (квітень).– С. 7–9.
Чєн, Н. В. Інновації в освітньому процесі [Текст] / Н. Чєн // Мистецтво в школі.–2009.–№3.– С. 2–7.
Шматко, Е. Ми разом! [Текст]: Втвчення рівня згуртованості класного колективу / Е. Шматко // Шкільний світ.– 2009.– №18 (травень).– С. 6.
Як започаткувати євро клуб у школі [Текст] // Позакласний час.– 2009.– №7–8.– С. 19–25.
Богуславський, С. Десять порад молодому вчителю [Текст] / С. Богуславський // Шкільний світ.– 2009.– №19.– С. 1–4.
Бодруг, Н. Адольф Дістервег про особистість учителя [Текст] / Н. Бодруг // Освітянин.– 2009.– №1.– С. 20–21.
Гончар, С. Вдосконалення змісту і структури уроку [Текст]: особистісно зорієнтований урок / С. Гончар // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №10 (березень).– С.3–5.
Данилевська, О. Школа та її світ – від образу до слова [Текст]: начерки мовного портрета українського школяра / О.Данилевська // Диво слово.– 2009.– №3.– С. 2–7.
Єфімова, І. В. Педагогічна технологія „Створення ситуації успіху” та інтерактивні методи перевірки знань [Текст] / І. Єфімов // Зарубіжна література в школах України.– 2009.– №1.– С. 30–35.
Зарічна, О. Вчитель очима учнів: особливості авторитету [Текст] / О. Зварич // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 14–15.
Йосепчук, С. Як навчитися легко вчитися [Текст] / С.Йосепчук // Освітянин.– 2009.– №1.– С. 24–25.
Китайцев, О. М. Інформатика та розвиток сучасної школи [Текст] / О. М. Китайцев // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С. 30–32.
Кітчак, Т. Розвиток природних талантів дітей у ракурсі сучасної освіти [Текст] / Т. Кітчак // Освітянин.– 2009.– №3.– С.19–20.
Крих, Г. Особливості формування мотивації навчальної діяльності школярів [Текст] / Г. Крих // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 16–17.
Кухар, Л. О. Науково-методична робота і творче навчальне середовище гімназії [Текст] / Л. О. Кухар // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С. 13–20.
Самі плануємо, самі готуємо, самі проводимо, самі аналізуємо [Текст]: колективна творча діяльність у школі // Шкільний світ.– 2009.– №20 (травень).– С. 11–14.
Срібняк, О. Педагогічний дизайн мультимедійного уроку [Текст] / О. Срібняк // Історія України.– 2008.– №37.– С. 10–12; №38.– С. 11–13;
Стасишен, Л. Засоби активації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Л. Стасишен // Освітянин.– 2009.– №2.– С. 13–14.
Стрибулевич, Т. Педагогічний конфлікт: розпізнати ще до початку [Текст]: тренінг / Т. Стрибулевич // Шкільний світ.– 2009.– №19.– С. 5–8.
Тетьорко, Т. Корпоративна культура [Текст] / Т. Тетьорко, Л. Чухно // Шкільний світ.– 2009.– №16 (квітень).– С. 7–9.
Чєн, Н. В. Інновації в освітньому процесі [Текст] / Н. Чєн // Мистецтво в школі.–2009.–№3.– С. 2–7.
Шматко, Е. Ми разом! [Текст]: Втвчення рівня згуртованості класного колективу / Е. Шматко // Шкільний світ.– 2009.– №18 (травень).– С. 6.
Як започаткувати євро клуб у школі [Текст] // Позакласний час.– 2009.– №7–8.– С. 19–25.
Напрямки виховання
Арапов, М. Статеве виховання школярів: ті самі граблі?.. [Текст] / М. Арапов // Шкільний світ.– 2009.– №16 (квітень).– С.2–3.
Бех, І. 100 ключів виховного успіху [Текст]: науково-методичний посібник / І. Бех // Шкільний світ.– 2009.– №21–23.– (Спецвипуск).
Бондаренко, С. Шкільні краєзнавчі екскурсії [Текст] / С.Бондаренко // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №8 (лютий).– С. 11–18.
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів Букваря [Текст] / Н.Васильківська // Початкова школа.– 2009.–№1.– С. 13–15.
Ганько, Н. Умієш сам – навчи інших [Текст]: рольова гра / Н. Ганько // Шкільний світ.– 2009.– №10 (березень).– С. 4–5.– (Психологічна практика).
Інноваційні технології громадянського виховання учнівської молоді [Текст] // Позакласний час.– 2009.– №1–2.– С. 11–26.
Кондик, О. Міркування про національне виховання [Текст] / О. Кондик // Шкільний світ.– 2009.– №12.– С. 1–5.
Крикун, О. Питання національного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової [Текст] / О. Крикун, Л.Артюх // Дитячий садок.– 2009.– Ч. 18–19 (травень).– С. 14–15.
Левко, Л. А. Формування екологічної культури молодших школярів [Текст]: [правові аспекти еколог. виховання; поради колегам; дидакт. матеріал-кросворди, логіч. ситуації, гра, матем. задачі, батьк. збори] / Л. А. Левко // Розкажіть онуку.– 2009.– №7–8 (квітень).– С. 4–18.– (Поч.. школа ХХІ сторіччя).
Лісник, Л. „Мій світ і я” [Текст]: курс етичного виховання / Л. Лісник // Початкова освіта.– 2009.– №22–23 (червень).– С. 61–63.
Мовчун, А. Виховуємо високоморальну духовну особистість [Текст] / А. Мовчун // Початкова освіта.– 2009.– №4 (січень).– С.3–4.– (Метод. порадник. Випуск 27).
Ніколаєва, Л. Етична бесіда як засіб морального виховання школярів [Текст] / Л. Ніколаєва // Шкільний світ.– 2009.– №11 (березень).– (Вкладка).
Почечуєва, І. Формування здорового способу життя [Текст]: школа здоров’я і розвитку дитини / І. Почечуєва // Початкова освіта.– 2009.– №2 (січень).– С. 3–6.
Рибальченко, С. Є. Формування здоров’я зберігальної компетенції учнів початкових класів [Текст] / С. Рибальченко // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 4–12.
Саманова, Л. Вплив географічного середовища на формування релігійних учень [Текст] / Л. Саманова // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №7.– С. 3–4.
Сучасний учень і культура читання [Текст] // Шкільна бібліотека.– 2009.– №2.– С. 77–79.
Тихомирова, О. Виховання лідера [Текст] / О. Тихомирова // Шкільний світ.–2009.– №8 (лютий).– С. 19–23.
Туризм в соціокультурному розвитку особистості [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №20.– С. 3–8.
Чиренко, Н. Читання „комп’ютерних” дітей [Текст]: [чи будуть діти читати, якщо в них з’явилися комп’ютери?”] / Н.Чиренко // Шкільний світ.– 2009.– №11.– С. 1–6.
Шипова, Н. О. Інтелектуальний, моральний і естетичний розвиток молодшого школяра як творчої особистості засобами театрального мистецтва [Текст] / Н. Шипова // Початкове навчання та виховання.– 2009.– №13.– С. 19–20.
Щедріна, І. Я. Бальні танці у школі [Текст] / І. Я. Щедріна // Позакласний час.– 2009.– №1–2.– С. 81–88.– (На допомогу муз керівникові).
Бех, І. 100 ключів виховного успіху [Текст]: науково-методичний посібник / І. Бех // Шкільний світ.– 2009.– №21–23.– (Спецвипуск).
Бондаренко, С. Шкільні краєзнавчі екскурсії [Текст] / С.Бондаренко // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №8 (лютий).– С. 11–18.
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів Букваря [Текст] / Н.Васильківська // Початкова школа.– 2009.–№1.– С. 13–15.
Ганько, Н. Умієш сам – навчи інших [Текст]: рольова гра / Н. Ганько // Шкільний світ.– 2009.– №10 (березень).– С. 4–5.– (Психологічна практика).
Інноваційні технології громадянського виховання учнівської молоді [Текст] // Позакласний час.– 2009.– №1–2.– С. 11–26.
Кондик, О. Міркування про національне виховання [Текст] / О. Кондик // Шкільний світ.– 2009.– №12.– С. 1–5.
Крикун, О. Питання національного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової [Текст] / О. Крикун, Л.Артюх // Дитячий садок.– 2009.– Ч. 18–19 (травень).– С. 14–15.
Левко, Л. А. Формування екологічної культури молодших школярів [Текст]: [правові аспекти еколог. виховання; поради колегам; дидакт. матеріал-кросворди, логіч. ситуації, гра, матем. задачі, батьк. збори] / Л. А. Левко // Розкажіть онуку.– 2009.– №7–8 (квітень).– С. 4–18.– (Поч.. школа ХХІ сторіччя).
Лісник, Л. „Мій світ і я” [Текст]: курс етичного виховання / Л. Лісник // Початкова освіта.– 2009.– №22–23 (червень).– С. 61–63.
Мовчун, А. Виховуємо високоморальну духовну особистість [Текст] / А. Мовчун // Початкова освіта.– 2009.– №4 (січень).– С.3–4.– (Метод. порадник. Випуск 27).
Ніколаєва, Л. Етична бесіда як засіб морального виховання школярів [Текст] / Л. Ніколаєва // Шкільний світ.– 2009.– №11 (березень).– (Вкладка).
Почечуєва, І. Формування здорового способу життя [Текст]: школа здоров’я і розвитку дитини / І. Почечуєва // Початкова освіта.– 2009.– №2 (січень).– С. 3–6.
Рибальченко, С. Є. Формування здоров’я зберігальної компетенції учнів початкових класів [Текст] / С. Рибальченко // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 4–12.
Саманова, Л. Вплив географічного середовища на формування релігійних учень [Текст] / Л. Саманова // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №7.– С. 3–4.
Сучасний учень і культура читання [Текст] // Шкільна бібліотека.– 2009.– №2.– С. 77–79.
Тихомирова, О. Виховання лідера [Текст] / О. Тихомирова // Шкільний світ.–2009.– №8 (лютий).– С. 19–23.
Туризм в соціокультурному розвитку особистості [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм.– 2009.– №20.– С. 3–8.
Чиренко, Н. Читання „комп’ютерних” дітей [Текст]: [чи будуть діти читати, якщо в них з’явилися комп’ютери?”] / Н.Чиренко // Шкільний світ.– 2009.– №11.– С. 1–6.
Шипова, Н. О. Інтелектуальний, моральний і естетичний розвиток молодшого школяра як творчої особистості засобами театрального мистецтва [Текст] / Н. Шипова // Початкове навчання та виховання.– 2009.– №13.– С. 19–20.
Щедріна, І. Я. Бальні танці у школі [Текст] / І. Я. Щедріна // Позакласний час.– 2009.– №1–2.– С. 81–88.– (На допомогу муз керівникові).
Сім’я. Сімейне виховання
Войтенко, Т. Формуємо самооцінку дитини [Текст] лекція для батьків / Т. Войтенко // Початкова освіта.– 2009.– №19 (травень).– С. 30-31.
Корбут, С. Ю. Роль батьківської громадськості в організації роботи з обдарованими учнями [Текст] / С. Ю. Корбут, О.В.Головата // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С.49–53.
Кочерга, О. В. Родина – взаємодія батьків і дітей [Текст] / О. Кочерга // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 55–56.
Кравченко, Т. Як будувати стосунки з дитиною... [Текст]: тренінги для батьків / Т. Кравченко // Шкільний світ.– 2009.– №24 (червень).– С. 1–20.
Лавриненко, С. П. Батькам обдарованої дитини [Текст]: психологічні поради щодо виховання / С. Л. Лавриненко // Обдарована дитина.– №6 (червень).– С. 66–67.
Марченко, О. Що означає бути батьком... [Текст] / О.Марченко // Дошкільне виховання.– 2009.– №6.– С. 14–16.
Медведюк, О. Б. Виховання пізнавальних інтересів дитини в сім’ї [Текст] / О. Б. Медведюк // Розкажіть онуку.– 2009.– №3–4.– С. 57–59.
Найліпший помічник – дитина! [Текст]: [поради для батьків] // Свобода.– 2009.– 29 травня.– С. 5.
Соняк, Н. Л. Загальні завдання роботи з батьками [Текст] / Н. Соняк // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 57–61.
Співпраця з батьками [Текст] // Початкова освіта.– 2009.– №12 (березень).– (Спецвипуск).
Корбут, С. Ю. Роль батьківської громадськості в організації роботи з обдарованими учнями [Текст] / С. Ю. Корбут, О.В.Головата // Обдарована дитина.– 2009.– №6 (червень).– С.49–53.
Кочерга, О. В. Родина – взаємодія батьків і дітей [Текст] / О. Кочерга // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 55–56.
Кравченко, Т. Як будувати стосунки з дитиною... [Текст]: тренінги для батьків / Т. Кравченко // Шкільний світ.– 2009.– №24 (червень).– С. 1–20.
Лавриненко, С. П. Батькам обдарованої дитини [Текст]: психологічні поради щодо виховання / С. Л. Лавриненко // Обдарована дитина.– №6 (червень).– С. 66–67.
Марченко, О. Що означає бути батьком... [Текст] / О.Марченко // Дошкільне виховання.– 2009.– №6.– С. 14–16.
Медведюк, О. Б. Виховання пізнавальних інтересів дитини в сім’ї [Текст] / О. Б. Медведюк // Розкажіть онуку.– 2009.– №3–4.– С. 57–59.
Найліпший помічник – дитина! [Текст]: [поради для батьків] // Свобода.– 2009.– 29 травня.– С. 5.
Соняк, Н. Л. Загальні завдання роботи з батьками [Текст] / Н. Соняк // Розкажіть онуку.– 2009.– №11–12.– С. 57–61.
Співпраця з батьками [Текст] // Початкова освіта.– 2009.– №12 (березень).– (Спецвипуск).
Учнівське самоврядування
Вербицький, В. Так і проситься на папір [Текст]: ділові документи в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді / В. Вербицький, В. Виноградова // Шкільний світ.– 2009.– №16 (квітень).– С. 21–23.
Черпак, Л. Президентська Країна Майбутнього [Текст] / Л.Черпак // Шкільний світ.– 2009.– №12 (березень).– С. 20–24.– (Учнівське самоврядування).
Шелестова, Л. Самоврядування – це гра в демократію чи...? [Текст] / Л. Шелестова // Шкільний світ.– 2009.– №20.– С. 8–9.
Черпак, Л. Президентська Країна Майбутнього [Текст] / Л.Черпак // Шкільний світ.– 2009.– №12 (березень).– С. 20–24.– (Учнівське самоврядування).
Шелестова, Л. Самоврядування – це гра в демократію чи...? [Текст] / Л. Шелестова // Шкільний світ.– 2009.– №20.– С. 8–9.
Скачати документ тут