Архів документів / Вчителям-предметникам / Зарубіжна література / 2011 рік / Зміст тут (10.2011р.)
ЗМІСТ
Педагогічна хроніка
Хроменко І. А. Всеукраїнський семінар учителів світової літератури "Шекспір в парадигмі шкільної освіти"
Храброва Г. Українське шекспірознавство
Дистанційний тренінг
Хроменко І. А. Особливості використання технології проблемного навчання на уроках літератури. Заняття № 6
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
Роботи А. Химинець, Л. Соломки, О. Діденко
11-клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. Теми: Творчість Рільке, Аполлінера, Гарсіа Лорки
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія
Методичне розмаїття
Козієва В. В. "Людина або все, або ніщо" Компаративний аналіз вирішення проблеми сенсу життя людини у часовому та полікультурному просторі: Гете "Фауст" — епоха Просвітництва, Ян Шванкмайєр "Урок Фауста" — сюрреалізм XX ст.
Глібовець В. В. "Пісня про Роланда" і "Слово о полку Ігоревім" як пам'ятки середньовічного героїчного епосу. Із практики порівняльного аналізу художніх творів
Кашуба Є. "Дволикий Янус". Урок за біоадекватною технологією навчання. 6 клас
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Котова І.С. Конспект інтегрованого уроку світової літератури та етики. 5 клас
Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" (світова та українська література) Заняття №4
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. От модернизма к постмодернизму. Статья шестая
КОНКУРС ДЛЯ ШКОЛЯРІВ
Творча робота учасника конкурсу "Вічні образи" у світовій літературі"
Хроменко І. А. Всеукраїнський семінар учителів світової літератури "Шекспір в парадигмі шкільної освіти"
Храброва Г. Українське шекспірознавство
Дистанційний тренінг
Хроменко І. А. Особливості використання технології проблемного навчання на уроках літератури. Заняття № 6
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
Роботи А. Химинець, Л. Соломки, О. Діденко
11-клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. Теми: Творчість Рільке, Аполлінера, Гарсіа Лорки
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія
Методичне розмаїття
Козієва В. В. "Людина або все, або ніщо" Компаративний аналіз вирішення проблеми сенсу життя людини у часовому та полікультурному просторі: Гете "Фауст" — епоха Просвітництва, Ян Шванкмайєр "Урок Фауста" — сюрреалізм XX ст.
Глібовець В. В. "Пісня про Роланда" і "Слово о полку Ігоревім" як пам'ятки середньовічного героїчного епосу. Із практики порівняльного аналізу художніх творів
Кашуба Є. "Дволикий Янус". Урок за біоадекватною технологією навчання. 6 клас
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Котова І.С. Конспект інтегрованого уроку світової літератури та етики. 5 клас
Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" (світова та українська література) Заняття №4
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. От модернизма к постмодернизму. Статья шестая
КОНКУРС ДЛЯ ШКОЛЯРІВ
Творча робота учасника конкурсу "Вічні образи" у світовій літературі"