Архів документів / Вчителям-предметникам / Зарубіжна література / 2011 рік / Зміст тут (09.2011р.)
ЗМІСТ
Дистанційний тренінг
Хроменко І. А. Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
Роботи В. Устіяновської, С. Дячок, Н. Рябошапко, А. Химинець, Л. Соломки, Л. Качур, Л. Урожай
11-клас — на відмінно!
Новий ракурс
Гузь О. А. Ключи к закодированному тексту романа Михаила Булгакова "Мастер и Маргарита". Альтернативный взгляд на произведение
Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" (світова та українська література). Заняття № 3
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Современное искусство: от модернизма к постмодернизму. Палитра неомодернизма. Статья № 5
Літературознавча розвідка
Богосвятская А. И. Образ учителя литературы в художественных произведениях: образец для подражания или предупреждение?
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
Роботи В. Устіяновської, С. Дячок, Н. Рябошапко, А. Химинець, Л. Соломки, Л. Качур, Л. Урожай
11-клас — на відмінно!
Новий ракурс
Гузь О. А. Ключи к закодированному тексту романа Михаила Булгакова "Мастер и Маргарита". Альтернативный взгляд на произведение
Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" (світова та українська література). Заняття № 3
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Современное искусство: от модернизма к постмодернизму. Палитра неомодернизма. Статья № 5
Літературознавча розвідка
Богосвятская А. И. Образ учителя литературы в художественных произведениях: образец для подражания или предупреждение?