Архів документів / Вчителям-предметникам / Українська мова і література в школі / 2011 рік / Зміст тут (05.2011р.)
ЗМІСТ
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. (лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. (лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454)
МЕТОДИКА МОВИ
В. Новосьолова. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання.
К. Ладоня. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Т. Яценко. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти
3. Шевченко. М. Врубель — основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
Т. Осницька. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Г. Сафарова. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі)
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Борімося за слово, наше національне надбання! (Інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі «Мови і літератури» Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологічних наук, професором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко)
К. Таранік-Ткачук. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект)
Г. Шелехова. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови (академічний рівень)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. (лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454)
МЕТОДИКА МОВИ
В. Новосьолова. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання.
К. Ладоня. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Т. Яценко. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти
3. Шевченко. М. Врубель — основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»)
Т. Осницька. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Г. Сафарова. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі)
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Борімося за слово, наше національне надбання! (Інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі «Мови і літератури» Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологічних наук, професором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко)
К. Таранік-Ткачук. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект)
Г. Шелехова. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови (академічний рівень)