Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
35 років пошуку справжніх цінностей

Нас вітають


КОВБАСЕНКО ЮРІЙ, БІТКІВСЬКА ГАЛИНА. Служіння словесникам і літературі

Наш «Методичний Парнас»

Миттєвості редакційного життя

ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. Чим можна виміряти вік і доробок часопису?

Виступи учасників Всеукраїнської наради методистів

КОВБАСЕНКО ЮРІЙ. Формування літературного канону та куррикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях

МАН-2011

ІСАЄВА ОЛЕНА. Перші кроки у велику науку (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2011 році)

Слово - практику

БУДІМ ОЛЕГ. Читати чи викладати літературу?

Фотохроніка освітянського життя

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2011» СВІТЛАНА БАК.

Інтерв'ю з лауреатом 

Навчальний діалог як метод формування свідомого читача 

Добра душа - щирий сміх (Урок за повістю Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра») 

«Птах, який може долетіти до зірок...» (Літерагурна вітальня-діалог з Японією) 

Навіяне 

З досвіду

КАШУБА ЄВДОКІЯ, НОВОСАД НАТАЛІЯ, БРИЛЬ РАЇСА, БЛИЗНЮК АНТОНІНА, ЛИХОДІД ВАЛЕНТИНА. Методика викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

6 клас

БУРДІНА ОЛЕКСАНДРА.
Інтерактивний прийом - до кожної теми (продовження) 

11 клас

ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. «Я люблю літературу...» (Літературний портрет Михайла Булгакова) 

СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури 

РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ

Украинский и родные языки, интегрированные курсы «Литература» в общеобразовательных учебных заведеннях с обучением на русском языке и на других языках национальных меньшинств