Архів документів / Вчителям-предметникам / Всесвітня література в середніх навчальних закладах України / 2011 рік / Зміст тут (09.2011р.)
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
35 років пошуку справжніх цінностей
Нас вітають
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ, БІТКІВСЬКА ГАЛИНА. Служіння словесникам і літературі
Наш «Методичний Парнас»
Миттєвості редакційного життя
ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. Чим можна виміряти вік і доробок часопису?
Виступи учасників Всеукраїнської наради методистів
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ. Формування літературного канону та куррикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях
МАН-2011
ІСАЄВА ОЛЕНА. Перші кроки у велику науку (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2011 році)
Слово - практику
БУДІМ ОЛЕГ. Читати чи викладати літературу?
Фотохроніка освітянського життя
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2011» СВІТЛАНА БАК.
Інтерв'ю з лауреатом
Навчальний діалог як метод формування свідомого читача
Добра душа - щирий сміх (Урок за повістю Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»)
«Птах, який може долетіти до зірок...» (Літерагурна вітальня-діалог з Японією)
Навіяне
З досвіду
КАШУБА ЄВДОКІЯ, НОВОСАД НАТАЛІЯ, БРИЛЬ РАЇСА, БЛИЗНЮК АНТОНІНА, ЛИХОДІД ВАЛЕНТИНА. Методика викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
6 клас
БУРДІНА ОЛЕКСАНДРА. Інтерактивний прийом - до кожної теми (продовження)
11 клас
ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. «Я люблю літературу...» (Літературний портрет Михайла Булгакова)
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
Украинский и родные языки, интегрированные курсы «Литература» в общеобразовательных учебных заведеннях с обучением на русском языке и на других языках национальных меньшинств
35 років пошуку справжніх цінностей
Нас вітають
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ, БІТКІВСЬКА ГАЛИНА. Служіння словесникам і літературі
Наш «Методичний Парнас»
Миттєвості редакційного життя
ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. Чим можна виміряти вік і доробок часопису?
Виступи учасників Всеукраїнської наради методистів
КОВБАСЕНКО ЮРІЙ. Формування літературного канону та куррикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях
МАН-2011
ІСАЄВА ОЛЕНА. Перші кроки у велику науку (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2011 році)
Слово - практику
БУДІМ ОЛЕГ. Читати чи викладати літературу?
Фотохроніка освітянського життя
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2011» СВІТЛАНА БАК.
Інтерв'ю з лауреатом
Навчальний діалог як метод формування свідомого читача
Добра душа - щирий сміх (Урок за повістю Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»)
«Птах, який може долетіти до зірок...» (Літерагурна вітальня-діалог з Японією)
Навіяне
З досвіду
КАШУБА ЄВДОКІЯ, НОВОСАД НАТАЛІЯ, БРИЛЬ РАЇСА, БЛИЗНЮК АНТОНІНА, ЛИХОДІД ВАЛЕНТИНА. Методика викладання світової літератури із застосуванням елементів компаративістики
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
6 клас
БУРДІНА ОЛЕКСАНДРА. Інтерактивний прийом - до кожної теми (продовження)
11 клас
ШТЕЙНБУК ФЕЛІКС. «Я люблю літературу...» (Літературний портрет Михайла Булгакова)
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
Украинский и родные языки, интегрированные курсы «Литература» в общеобразовательных учебных заведеннях с обучением на русском языке и на других языках национальных меньшинств