Навчання "Формуємо націю читачів: сучасні методики та технології бібліотечної роботи" Нині бібліотечна галузь нашої країни функціонує в очікуванні змін, передбачених адміністративно-територіальною реформою. В таких умовах першочерговим завданням кожного бібліотекаря є визначення основних напрямів роботи, які будуть максимально корисними як для читача, так і для громади в цілому. З цією метою на базі Тернопільської обласної бібліотеки для дітей відбулось навчання в рамках Школи сучасного бібліотекаря, учасниками якого стали працівники бібліотек-філій Бучацького, Козівського та Тернопільського районів.
Другий день навчавння розпочався лекцією-практикумом «Соціальні мережі як платформа для висвітлення діяльності бібліотеки», в ході якого завідувачка сектору інформаційних технологій та електронних ресурсів Оксана Мотрук ознайомили присутніх з теоретичними основами створення сторінки книгозбірні у соціальній мережі, після чого усі учасники «Школи» приступили до практичного застосування набутих знань – створення персональних сторінок та сторінок своїх бібліотек у популярній мережі Facebook, що їм легко вдалось. Особливості обслуговування соціально-незахищених категорій дітей, національно-патріотичне, естетичне виховання користувачів, тісна співпраця із організаціями та установами. Ці та багато інших питань обговорювались під час консультації «Бібліотека і юний читач: спілкування, взаємодія, співпраця» проведеної Світланою Нецко, завідувачем відділу обслуговування учнів 5-11 класів. Секретами залучення до бібліотеки дітей віком від 1 року поділилась завідувачка відділу обслуговування дошкільників та учнів 1–4 класів Галина Стецій у консультації «Організація розвитку та дозвілля найменших читачів у бібліотеці». Вона познайомила учасників навчання із сучасними інтерактивними формами роботи з дітьми від 1 до 10 років, розповіла про методику проведення пізнавальних та розвиваючих заходів з найменшими користувачами бібліотеки. Також присутнім було продемонстровано заняття-гру «Нагодуй Колобка» із циклу розвиваючих ігор за методикою Марії Монтессорі для малюків віком 2–3 років. А от під час практичного заняття «Манний вернісаж» учасники повернулись на деякий час у дитинство та на власному досвіді переконались у корисності та легкості організації розвиваючих занять-ігор для дітей.
Заняття у «Школі» проходили жваво – у формі діалогу між учасниками навчання. Бібліотекарі працювали в малих групах, виконували практичні завдання та ділились власним професійним досвідом. На завершення усім учасникам вручено посвідчення про підвищення професійної кваліфікації у «Школі сучасного бібліотекаря». Статистика перегляду сторінки: сьогодні 1, з початку місяця 3, всього 1304 |