Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей

 ЗМІСТ


МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Юлія РОМАНЕНКО. Стилістичні можливості синонімії (Урок у 10 класі на матеріалі «Лісової пісні») 

ПРОФІЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Ірина ПАВЛІВ. «Бояриня» Лесі Українки: трагедія рідного краю на тлі родинного життя героїв (Урок-відкриття у 10 класі філологічного профілю) 

ГОТУЄМОСЯ до зно


Творчість Лесі Українки

Наталія ОБОДОВСЬКА. Тестові завдання 

Ірина ПАВЛІВ. Тематична контрольна робота

НАШ КОНКУРС: ІННОВАЦІЙНИЙ УРОК

Лідія ЛІСНИЧА. Гарний - гарніший, кращий, ліпший (6 клас) 

МАЙСТЕР-КЛАС

Людмила ФУРСОВА. «Що за дивна сила слова!..» (Урок української літератури у 8 класі) 

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

Ірина КУХАРЧУК. Культура спілкування як засіб духовного розвитку особистості (Лінгвістичний КВК для старшокласників) 

Ольга ХОДАРЧЕНКО, Тетяна ФОМІНА. «Хотіла б я піснею стати...» (Літературно-музична композиція за творчістю Лесі Українки)

МОВОЗНАВСТВО

21 ЛЮТОГО - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

Іван ЮЩУК. Формування сучасної української літературної мови 

Василь МАРКО. «Лісова пісня»: взаємодія цінностей

Людмила СКОРИНА. Інтертекстуальне прочитання комедії Миколи Куліша «Мина Мазайло» 

Раїса МОВЧАН. Валер'ян Підмогильний (1901-1937) 

ЛІТАКЦЕНТ

Роксана ХАРЧУК. Зміна обличчя: Павло Тичина 

ПАМ'ЯТЬ

Дмитро ДРОЗДОВСЬКИЙ. Обрії Михайлини Коцюбинської 

Антологія одного вірша

Світлана ТРАВНЕВА. Предтеча