Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
 
ЗМІСТ

МЕТОДИКА МОВИ

С. Омельчук. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови 

Я. Бондаренко. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання 

Я. Яремчук. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів 

С. Цінько, В. Цячкова.
Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників 

Г. Шелехова.
Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів 

МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ

С. Привалова. Вивчаємо мову художнього твору 

Я. Скоморовська.
Використання технології критичного мислення на уроках української літератури 

З. Шевченко. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури (методичні рекомендації до вивчення спецкурсу «Художня література в контексті світової культури») 

ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

Т. Кусакіна.
Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури) 

А. Сокур. Г. Тютюнник. Повість «Вогник далеко в степу» (урок позакласного читання у 7 класі) 

НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ

В. Маткобожик. Довідник «Все для учнів про фразеологію» 

НАУКА - ШКОЛІ


Т. Бовсунівська. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка 

КРУГЛИЙ СТІЛ


Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (матеріали круглого столу)