Вітаємо на сайті Тернопільської обласної бібліотеки для дітей
ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

РОБІТНЯ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Катерина СОСНОВА. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках мови; Ліна Костенко. «Дощ полив...» (Урок у 6 класі) 

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

Олена ДРИК. «Мій життєвий вибір» (Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики) (Урок в 11 класі) 
***
Олена ПАНЧУК. «Надягла веселка стрічок» (Групи прикметників за значенням) (Урок у 6 класі) 

Лариса МАКАРЕНКО. Літературний турнір (5-6 класи ) 

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

Тетяна ПАЛИВОДА, Ірина УС. «Стодумна дума» Миколи Вінграновського (Сценарій вечора у «Літературній кав'ярні» ) 

НОВІТНЄ ПРОЧИТАННЯ ТВОРІВ ШЕВЧЕНКА

Григорій КЛОЧЕК. «Садок вишневий коло хати...» як кінотекст (Монографічний аналіз твору) 

ОБГОВОРЮЄМО, ОСМИСЛЮЄМО, ПРОПОНУЄМО

Олеся СЛИЖУК. Реформування літературної освіти в Україні - потреба нового тисячоліття 

МОВОЗНАВСТВО

Олександр ПОНОМАРІВ.
Навчаймо мовної свідомості

Пилип СЕЛІГЕЙ. Мовна свідомість - шанобливе ставлення до мови 

Ірина КОЛЕСНІКОВА. Українська фразеологічна мікросистема «Риси характеру людини» (Ідеографічний аспект) 

Василь ЗАДОРОЖНИЙ. Гіпотеза про походження народу ці 

Марія РІПЕЙ. Про лексичне втілення категорії кількості (ряд будинків, низка заходів, кілька років) 

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА

Світлана ЛУЩІЙ.
«Ланка» в літературному дискурсі 20-х років XX століття 

Валентина СОБОЛЬ. Щоденник Пилипа Орлика про історичні перспективи України 

ДОСЛІДЖУЄ ВЧИТЕЛЬ

Осібний погляд

Надія ГРИЦЕВИЧ. Дискурс насильства у творі Романа Андріяшика «Люди зі страху» 

НОВОЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

Василь РЯБИЙ.
Міф метафоричної луни

Згадаймо поета

Леонід ТАЛАЛАЙ. Лиш до середини Дніпра

МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Лідії Харченко